Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا(س) در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی، سرپرست جامعه الزهرا(س)، از تلاش های مدیران پیشین این نهاد حوزوی که نقش بسزایی در رشد علمی و اخلاقی طلاب و اساتید داشتند تقدیر کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که آن معنویت و تجارب بزرگ در جامعه الزهرا(س) همچون خون در رگ های همه حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور سریان و جریان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نگرانی های بنده به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران، هیأت امنا و عضو شورای سیاستگذاری همواره این بوده که جایگاه علمی و معنوی برای جامعه الزهرا(س) حفظ شده و تداوم و ارتقا داشته باشد و این مسئله را وظیفه خود می دانم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به سابقه حوزه های علمیه خواهران و تأکید بر همکاری های بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: بنده با افتخار معتقد به گسترش ظرفیت های جامعه الزهرا(س) هستم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا(س) در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: جامعه الزهرا(س) باید 3 رسالت اصلی را در جامعه محقق کند که این رسالت ها شامل «تربیت مدرس برای کل حوزه های علمیه خواهران»، «تربیت طلاب خواهر بین المللی» و «تربیت طلاب نخبه در کل کشور» می شود.

وی ادامه داد: جامعه الزهرا(س) با تربیت طلاب فاضله خواهر در سطوح بالا باید نشان دهد که خواهران می توانند تولید اندیشه دینی کنند و در عرصه های گوناگون هماوردی با برادران داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تقسیم کار، افزایش تعامل سازنده و هم افزایی را از شرایط موفقیت هر دو مجموعه و تحقق خواست رهبر معظم انقلاب دانست.

وی با بیان این که جامعه الزهرا(س) باید قله، مأمن و الگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشد، بیان داشت: انتظار این است این نهاد حوزوی در قامت اصلی خود حاضر شده و مورد افتخار همه حوزه های علمه خواهران باشد و بتواند ده ها مفسر، کلامی و فقیه مسلم را به را جامعه معرفی کند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه الزهرا س بانوان حوزه علمیه خواهران مدیر حوزه های علمیه خواهران جامعه الزهرا س تعامل سازنده همه حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا