Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مسئول شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: ۲ تیم از ۳ نماینده استان هرمزگان به جمع ۱۶ تیم پایانی مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران صعود کردند.   

صادق یوسفی یگانه ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از تاریخ ۵ اسفندماه سال جاری آغاز شده و سه تیم از استان هرمزگان در این مرحله از سری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گروه فرهنگ از دانشگاه علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان با توجه به عدم حضور گروه میزان در مناظره به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

یوسفی یگانه خاطرنشان کرد: گروه عمار نیز روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه در دیدار با گروه آسا از دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا با نتیجه ۹۰ بر ۷۸ به پیروزی دست یافت و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

وی تصریح کرد: در دیگر دیدار این مسابقات گروه حقیقت از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیداری نزدیک از روز اول مسابقات ۸۹- ۷۹ نتیجه را به گروه فکرت واگذار کرد.                                      

یوسفی یگانه خاطرنشان کرد: بدین ترتیب ۲ نماینده از جمع ۳ نماینده استان هرمزگان در جمع ۱۶ تیم مسابقات حضور داشته و اولین دیدار مرحله دوم با رقابت گروه فرهنگ از دانشگاه‌های علمی کاربردی و علوم پزشکی هرمزگان امروز، (۱۲ اسفندماه) ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی علمی و آموزشی مسابقات ملی مناظره دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا