Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش سپهوند به خبرگزاری برنا گفت: جذب اسپانسر وحضور در لیگ های برتر باعث رقم خوردن تاریخی ترین سال برای دوومیدانی لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سپهوند روز سه شنبه در این گفت وگو با اشاره به موفقیت های اخیر هیئت دوو میدانی استان در قابت های کشوری ،اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های  4 ساله ومدون در سال دوم کاری خود توانستیم اسپانسرهای مالی را برای هیئت جذب کنیم و همین جذب اسپانسر وحضور در لیگ های برتر باعث توان وانگیزه در کادر اجرایی هیئت شده است ودر سال 9 تارخی ترین سال هیئت دو ومیدانی لرستان را رقم زدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: این انسجام وبرنامه ریزی باعث شد تا امسال 6 جام لیگ برتر را برای لرستان به دست آوریم وبربام دوومیدانی کشور قرار بگیریم .

مسئول کمیته استعداد یابی ورده پایه فدراسیون دوومیدانی ورییس هیئت دو میدانی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر لرستان کانون توجه دوومیدانی کشور است .

او  کسب قهرمانی مقدترانه  بانوان دوومیدانی لرستان  را کاری قابل ستایش دانست وخاطر نشان کرد:درواقع شکست تیم سپاهان کار سختی بود که ما از پس آن برآمدیم .

 سپهوند یادآورشد: جا دارد از زحمات دکتر رحمتی مدیرعامل باشگاه و حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به دلیل  حمایت ها و دلسوزی هایشان جهت موفقیت دوومیدانی استان تقدیر وتشکر کنم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی سپهوند پلیمر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم