Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:04:55 GMT

دستگاه جوجه کشی خانگی بهتر است یا صنعتی؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۶۷۲۵

دستگاه جوجه کشی خانگی بهتر است یا صنعتی؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید دستگاه جوجه کشی اولین گام برای راه اندازی یک واحد جوجه کشی و کسب درآمد از این راه است. اما راه اندازی یک کسب و کار همواره نیاز به مشاوره و استفاده از تجربه افراد فعال در آن حوزه را دارد و بدون کسب اطلاعات احتمال هدر رفتن سرمایه و هدر رفتن زمان وجود دارد. در این مطلب که با همکاری و مشاوره فروشگاه اینترنتی دی کیو شاپ تهیه شده است می‌خواهیم به بررسی مزایا و معایب دستگاه‌های صنعتی و خانگی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که خرید کدام یک در چه مواقعی توصیه می‌شود؟

دستگاه‌های جوجه کشی صنعتی

دستگاه‌های صنعتی دارای ظرفیت‌های بالا و ابعاد بزرگ هستند که برای جوجه کشی در مزارع بزرگ به کار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام شرکت‌های تولید کننده دستگاه ایرانی و خارجی دستگاه‌هایی با ظرفیت‌های بالا تولید می‌کنند و از نظر کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در آنها تفاوتی با دستگاه‌های نیمه صنعتی یا خانگی وجود ندارد.

دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و نیمه صنعتی

این دستگاه‌ها با ظرفیت پایین و ابعاد کوچک طراحی شده اند و برای کسب و کارهای خانگی کوچک و مزارع بزرگ قابل استفاده هستند. انتخاب دستگاه‌های خانگی مزایای بسیاری در مقابل دستگاه‌های صنعتی دارد، به عنوان مثال جوجه کشی غاز با دستگاه‌های خانگی بازدهی و درصد هچ بالایی دارد. همچنین قیمت دستگاه‌های جوجه کشی خانگی مقرون به صرفه و مناسب است.

تهیه تخم نطفه دار متناسب با ظرفیت دستگاه جوجه کشی

اما اگر قصد خرید دستگاه جوجه کشی صنعتی را دارید باید به یک نکته‌ی بسیار مهم یعنی تهیه تخم نطفه دار به نسبت ظرفیت دستگاه توجه کنید. چرا که شما فقط حدود ۱۰ روز فرصت دارید که تخم نطفه دار با کیفیت و مطمئن جمع اوری کنید و درون دستگاه قرار دهید تا فرایند جوجه کشی را با نظم و برنامه آغاز نمائید. بنابراین دستگاه‌های صنعتی برای افرادی که خود دارای گله هستند و خیال آنها بابت تهیه تخم نطفه دار آسوده است بیشتر توصیه می‌شود.

چه نوع پرنده ای را جوجه کشی می‌کنید؟

برنامه ریزی و هدف گذاری در جوجه کشی بسیار مهم و حیاتی است و باید پیش از خرید دستگاه مشخص شود. اینکه چه نوع پرنده ای را جوجه کشی می‌کنید در تعیین نوع دستگاه تأثیر گذار است، زیرا تجربه فعالان این صنعت نشان داده است که جوجه کشی پرندگانی مثل غاز در دستگاه‌های صنعتی بازدهی پایینی داشته و به دلیل اکسیژن دهی و رطوبت مورد نیاز در دوره‌ی جوجه کشی، دستگاه‌های خانگی عملکرد و بازدهی بهتری برای غاز دارند.

اما اگر هدف شما جوجه کشی بلدرچین، مرغ، اردک و …. در تعداد بالا می‌باشد، دستگاه‌های صنعتی با توجه به نسبت ظرفیت به قیمت، مقرون به صرفه تر هستند.

جمع بندی و نتیجه گیری

به طور کلی می‌توان گفت در اکثر شرایط، دستگاه‌های خانگی گزینه‌ی بهتری نسبت به دستگاه‌های صنعتی هستند و خرید دستگاه جوجه کشی خانگی بیشتر توصیه می‌شود.

یک دستگاه صنعتی بهتر است یا چند دستگاه نیمه صنعتی؟

به چند دلیل توصیه می‌کنیم که به جای یک دستگاه بزرگ صنعتی از چند دستگاه کوچک خانگی یا نیمه صنعتی استفاده کنید.

مدیریت دستگاه‌های خانگی بسیار ساده‌تر از دستگاه‌های صنعتی می‌باشد، در صورتی که یک دستگاه صنعتی خراب شود خسارات و تلفات جوجه‌های درون دستگاه بسیار بالا می‌باشد و اگر از چند دستگاه نیمه صنعتی یا خانگی ضریب ایمنی شما بالا می‌باشد.

سرویس و تعمیرات دستگاه خانگی نسبت به دستگاه‌های صنعتی ساده‌تر بوده و بسیاری از موارد توسط اپراتور قابل انجام است

دستگاه‌های خانگی را می‌توان در هر مکانی نصب و راه اندازی نمود در صورتی که دستگاه‌های صنعتی اینطور نیستند و حمل نقل آنها نیز بسیار سخت است، به طوری که برای حمل و نقل برخی از دستگاه‌های صنعتی نیاز به خاور و جرثقیل می‌باشد.

مشاوره و خرید آنلاین تجهیزات جوجه کشی

وب سایت دی کیو شاپ به عنوان برترین سایت از نگاه مردم در جشنواره وب ایران، یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه جوجه کشی و پرورش طیور است، با مراجعه به این وب سایت می‌توانید انواع دستگاه‌های خانگی و صنعتی شرکت‌های مختلف را بررسی و مقایسه نمائید و با مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه خرید خود را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.dq1.ir مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5159996

منبع: مهر

کلیدواژه: جوجه ریزی کسب و کار واحد صنعتی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گردشگری ساختمان سازی کسب و کارهای اینترنتی استارت آپ صنعت خودروسازی خرید آنلاین فضای کسب و کار بانک گردشگری تجهیزات تهویه مطبوع فروشگاه اینترنتی شمال کشور سفر نوروزی دستگاه های خانگی دستگاه های صنعتی دستگاه جوجه کشی جوجه کشی خانگی تخم نطفه دار خرید دستگاه نیمه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه