Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:05:54 GMT

۵۲ خانوار در فارس از مزایای برق بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۶۸۲۵

۵۲ خانوار در فارس از مزایای برق بهره‌مند شدند

 احمدرضا خسروی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به پویش الف_ ب_ ایران اضافه کرد: ۲۷ میلیارد ریال برای برق رسانی به این روستاها هزینه و سرمایه گذاری شده و در قالب پویش با حضور وزیر نیرو امروز به بهره‌برداری رسید.

 وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرستان های کازرون، ممسنی، داراب و نی ریز اجرا شده است گفت:  تا پایان امسال طرح های برق رسانی در پنج روستای دیگر در قالب این پویش به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی با بیان اینکه در سال جهش تولید به ۱۱ روستای استان فارس برق رسانی شده است گفت : برای نخستین بار در کشور استان فارس به عنوان استان شاخص تامین برق قابل حمل برای عشایر این طرح را کلید خواهد زد و  طی روزهای آینده و در قالب برنامه‌های پویش الف _ ب_ ایران با حضور مسئولان کشوری رونمایی خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد: این شرکت علاوه بر اجرای طرح تامین برق قابل حمل برای عشایر در استان فارس ملزومات و تجهیزات لازم برای راه اندازی این طرح در هشت استان جنوبی کشور را نیز تامین  کرده است و ۴۶۰ میلیارد ریال صرف خرید و سرمایه گذاری تجهیزات در این حوزه شده است.

 خسروی گفت :۵۱۰۰ دستگاه در این زمینه خریداری و نصب شده که از این تعداد یک هزار و ۸۵۰ دستگاه سهم استان فارس است تلاش می شود این سهمیه ۲۵ درصد افزایش یابد.

 این مقام مسئول همچنین بیان کرد: استان فارس ۲۴۰۰ روستای دارای برق دارد، رویکرد دولت و وزارت نیرو در این عرصه رفع محرومیت و برق دار شدن همه روستاها است شرکت توزیع نیروی برق استان فارس حتی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز در برخی از مناطق کار برق رسانی را آغاز کرده است. 

برچسب‌ها انرژی برق شركت‌ توزيع نيروی برق فارس پویش هرهفته_الف_ب_ایران شركت‌ توزيع نيروی برق پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شركت توزيع نيروی برق فارس پویش هرهفته الف ب ایران انرژی برق شركت توزيع نيروی برق فارس پویش هرهفته الف ب ایران شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بررسی یک خواب پرطرفدار؛ در طول روز چرت بزنیم یا نه و چقدر؟
  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود