Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران غول های انرژی دنیا و شخصیت هایی چون مدیر اجرایی آینده شرکت آمازون در بزرگترین کنفرانس مجازی انرژی دنیا بر حمایت خود از اهداف اقلیمی جهان و گذار به انرژی های کم کربن تاکید کردند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، سخنرانان بسیاری قرار بود در این مراسم درباره گذار انرژی و انرژی های تجدیدپذیر سخنرانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بسیاری از مدیران اجرایی غول های نفت و گاز دنیا تاکید داشتند که هنوز هم دنیا نیازمند آن است که در سال‌های آینده سرمایه گذاری هایی بر سوخت های فسیلی داشته باشد درعین حال برنامه های خود را برای اهداف گذار انرژی نیز ادامه دهد.

در این مراسم یکی از سخنرانان برنارد لونی مدیر اجرایی بریتیش پترولیوم بود که می‌گفت «یکی از مهمترین کارهایی که ما برای مقابله با تغییرات اقلیم می توانیم انجام دهیم این است که حمایت از شرکت های انتشار دهنده کرن طوری باشد که آنها را مجبور به رسیدن به انتشارات خالص صفر کند».

بریتیش پترولیوم قصد دارد تا سال 2050 انتشارات کربن خود را به صفر خالص برساند.

سال گذشته به دلیل شیوع پاندمی کرونا کنفرانس سراویک برگزار نشد.

شیوع این بیماری باعث شده است صنایع نفت و گاز ایالات متحده هزاران شغل را از دست بدهند. اما شیوع این پاندمی باعث شد که دنیا به فکر گذار به انرژی های تجدیدپذیر و برقی سازی بسیاری از مصارف انرژی باشد.

پیام اصلی کنفرانس روز دوشنبه رسیدن به انتشارات صفر خالص است از طریق تکنولوژی های جذب دی اکسید کربن.

 

برچسب هاانرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی آمازون غول های انرژی گذار انرژی مجمع انرژی سراویک (CERAWeek)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر غول های انرژی گذار انرژی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند