Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:24:57 GMT

کشف بذر و سموم کشاورزی در ساری

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۶۹۱۱

کشف بذر و سموم کشاورزی در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳۵ میلیارد ریالی انواع بذر و سموم کشاورزی در ساری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع بذر و سموم کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی، ماموران در ۲ عملیات غافلگیرانه از انبار نگهداری کالا متعلق به متهمان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با همکاری کارشناسان سازمان جهادی کشاورزی و اداره صمت شهرستان ساری، در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این افراد هفت تن و ۱۱۱ کیلوگرم انواع بذر و ۱۳ هزار کیلو انواع سموم کشاورزی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متصدیان این واحدها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردارمیرزایی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سموم کشاورزی استانی اجتماعی سموم کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده