Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:13:07 GMT

پاراوزنه برداران خراسان رضوی ۲ طلا و ۲ برنز کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۶۹۶۱

پاراوزنه برداران خراسان رضوی ۲ طلا و ۲ برنز کسب کردند

وحید نیکفرجام روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت عضو تیم خراسان رضوی به یادبود مرحوم سیامند رحمان و با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از ۱۱ اسفند به مدت دو روز در فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان برگزار شد.
وی ادامه داد: علی سیفی در دسته ۵۹ کیلو گرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلو گرم مدال طلا گرفت همچنین در دسته ۶۵ کیلوگرم جوانان، آرش شریفی با ثبت رکورد ۷۳ کیلو گرم مدال طلا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ناصر محمدی وزنه بردار کاشمری در دسته ۷۲ کیلوگرم با اختلاف بسیار اندک به گردن آویز برنز دست یافت و مدال برنز دسته ۹۷ کیلوگرم نیز برای ثبت رکورد ۱۷۶ کیلوگرم به حسین فسنقری وزنه بردار سبزواری تعلق گرفت.
وی افزود: تیم خراسان رضوی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابتها حضور داشت و این رقابتها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

نیکفرجام ادامه داد: علاوه بر وزنه برداران مدال آور، امیرسجاد یوسفی زاده، حسین فرخنده و محمدرضا امیری نیز در این رقابت ها وزنه زدند.

 ۸۰۰ ورزشکار ساماندهی شده جانباز و معلول در خراسان رضوی فعالیت ورزشی دارند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مشهد سبزوار سیامند رحمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مشهد سبزوار فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مشهد سبزوار سیامند رحمان اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و توان یابان ایران در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. محسن بختیار (گیلان)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، روح‌اله رستمی، سید‌حامد صلحی‌پور (تهران) ملی پوشانی هستند که در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.   کادر فنی:   سر مربی: حسین توکلی (تهران)   مربی: احمد ملاحسینی (قزوین)   نماینده فرهنگی: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌پور (قم)   علی نظارت سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز