Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@10:13:41 GMT

مددی: سرمربی استقلال فردا مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۷۲۴۴

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در ۲۴ ساعت آینده از بین سه گزینه، سرمربی استقلال اعلام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، احمد مددی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: محمود فکری تمام تلاشش را برای تیم انجام داد و در یک فضای دوستانه از یکدیگر جدا شدیم، اما ما در تلاش هستیم سرمربی جدید استقلال را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره گزینه‌های نیمکت استقلال گفت: ما سه گزینه داریم، آقایان امیر قلعه نوعی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی هر سه به یک اندازه شانس نشستن روی نیمکت را دارند.

مددی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام و امیر قلعه نوعی در حال حاضر سرمربی تیم‌های گل گهر و فولاد هستند و تکلیفشان با باشگاه آن‌ها چه می‌شود گفت: به هر حال ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با یک کار حرفه‌ای و بدور از هر گونه جنجال با مدیران این باشگاه‌های صحبت کنیم. برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، کناره گیری ، فکری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال استقلال کناره گیری فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است