Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال، جدایی محمود فکری از این باشگاه را مهره‌سوزی می‌داند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی محمود فکری از استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم تصمیم درستی نبود، اما باید به نظر مردم احترام بگذاریم. در این جابجایی امتیازاتی از دست می‌دهیم تا تیم شکل و شمایل خود را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان را از دست می‌دهیم، اما به نظر هواداران احترام می‌گذارم. امیدوارم هر کسی که به استقلال می‌آید، منشأ خیر باشد و به استقلال کمک کند.

وی عنوان کرد: اگر حرفی می‌زنیم و نظرات کارشناسی مطرح می‌کنیم، به‌خاطر این است که دلسوز باشگاه هستیم و نمی‌خواهیم زحماتی که برای استقلال کشیده‌ایم، از بین برود. می‌خواهیم اندک تجربه خود را منتقل می‌کنیم. در برخی مقاطع در اینگونه شرایط قرار گرفتیم و خوب و بد را دیده‌ایم. وظیفه ما این است که از تیم و کادر فنی جدید هم حمایت کنیم.

فکری: جدایی‌ام برای همه خیر است

مربی پیشین استقلال در مورد درستی یا نادرستی این اتفاق به تسنیم گفت: فکر می‌کنم فضای مجازی به موفقیت استقلال خیلی کمک و همراهی نکرد. خیلی زود شروع به تخریب کسانی کردیم که برای استقلال زحمت کشیده‌اند و مهره‌سوزی کردیم. منصوریان، مجیدی و فکری را سوزاندیم. یا نباید این افراد را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم و اگر انتخاب کردیم باید بیشتر از آنها حمایت کنیم. اگر هم مربی جدیدی بیاید و موفق هم باشد، دیگر نمی‌توانیم فکری را که سرمایه باشگاه است، به حالت قبل برگردانیم. کاش چنین تصمیمی نمی‌گرفتیم که مجبور به تغییر آن شویم.

ورمزیار درخصوص مطرح شدن اسامی مربیانی چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام برای جایگزینی فکری خاطرنشان کرد: همه این افراد مربیان خیلی خوبی هستند. قلعه‌نویی نیاز به تمجید ندارد و پیش از شروع فصل جدید هم گفتم که می‌توان از او استفاده کرد. او پُرافتخارترین مربی ایران است و امیدوارم این مسئولیت را بپذیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی محمود فکری استقلال امیر قلعه نویی محمود فکری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال