Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام پژوهشکده‌ی شورای نگهبان از انتشار ایده‌های برتر رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

علی فتاحی، قائم مقام پژوهشکده‌ی شورای نگهبان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو از انتشار ایده‌های برتر رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت علمی که به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، به جمع‌آوری ایده‌ی برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی پرداخت.

در اختتامیه‌ی این رویداد که سوم اسفند برگزار شد، سه ایده‌ی برتر معرفی شدند و حالا قائم مقام پژوهشکده‌ی شورای نگهبان از انتشار ایده‌های برتر در قالب کتاب خبر داده و گفته ایده‌های برتر برای اجرایی شدن به وزارت کشور نیز محول شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای نگهبان کرونا انتخابات 1400 برگزاری انتخابات در کرونا ایده های برتر شورای نگهبان ی برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!