Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،علی بدرشکوهی امروز در جلسه هیأت اندیشه‌ورز استان در دانشگاه تبریز با تأکید بر ارتقای خدمات فرهنگی و اجتماعی برای ساکنان مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، موفقیت در این زمینه را نیازمند همراهی و همدلی مردم و همکاری همه دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: نخبگان و گروه‌های مرجع و اساتید حوزه و دانشگاه نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی در مدیریت بیماری کرونا و ارائه خدمات حمایتی به افراد آسیب‌دیده، جایگاه برجسته‌ای در سطح کشور دارد، افزود: این مهم در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی مدافعان سلامت، همکاری دستگاه‌های دولتی و عمومی و مهم‌تر از همه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم به دست آمده است.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: توزیع بیش از 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی به ارزش بیش از 180 میلیارد تومان در مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی استان در قالب کمک‌های مومنانه و حمایتی توسط دستگاه‌های مختلف، خیریه‌ها و دفاتر تسهیل‌گری، جلوه‌های درخشانی از همدلی و همبستگی مردم در مقاطع بحرانی را نمایان ساخت.

بدر‌شکوهی اظهار داشت: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، یکی از چالش‌هایی دوران پساکرونا، بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده و همچنین تألمات روحی و روانی بازماندگان افراد فوت‌شده از این بیماری خواهد بود.

وی تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های ذیربط و متولیان امر در استان تدابیر لازم را برای ارائه حمایت‌های مادی و معنوی بویژه ارائه خدمات مشاوره‌ای به افراد آسیب‌دیده در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین از رسانه‌های عمومی بویژه صداوسیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بسترسازی برای افزایش مشارکت‌های مردمی و ارتقای آموزش‌های همگانی در پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد و خواستار انعکاس بیشتر خدمات سازمان‌های مردم‌نهاد، موسسات خیریه و دفاتر تسهیل‌گری در این زمینه شد.

در ابتدای این جلسه نتایج یک تحقیق دانشگاهی در خصوص مبانی اعتقادی مدیریت دوران پساکرونا ارائه شد.

انتهای پیام/60001/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تبریز محروم بدرشکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت

مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی برای چهارمین روز متوالی شاهد بارش رحمت الهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بارش باران در روزهای اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

این سامانه تا بعد از ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی تاکید کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در ترددهای جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفرهای غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودروها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به ویژه چادرهای مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 751019

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم