Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- برخی رسانه ها سهیل سنگرزاده بلاگر مشهور و خبرساز این روزها را متهم به "شیادی"، "کلاهبرداری" و"فریب زنان" کرده اند. 

سهیل سنگرزاده بدنسازی که به خاطر ویدئوهای انگیزشی اش مشهور شده و با تکیه کلام های "چطوری جون دل؟" و "برقراری عزیز؟" شناخته می شود.

او در اینستاگرام بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا باشگاه خبرنگاران و رکنا با استناد به اظهارات چند شاکی او را متهم به کلاهبرداری کرده اند. 

رکنا در این باره نوشته که سهیل سنگرزاده "مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است." 

رکنا همچنین گفته که گردنبند سنگرزاده که در ویدئوهای او دیده می شود به همراه ۳۵۰ هزار دلار از زن دیگری سرقت شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان هم ویدئویی منتشر کرده که در آن فردی که خود را قربانی سهیل سنگرزاده معرفی کرده علیه او اتهاماتی مطرح می کند.

او در این باره می گوید: «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم. او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 سهیل سنگرزاده کلاهبرداری سهیل سنگرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی با بیان این‌که «شما دختران در جامعه نقش‌آفرین هستید» گفت: ما نگاه مغرب زمین درباره زنان را قبول نداریم که به زن و دختر نگاه ابزاری دارد. نگاه دیگر هم که می‌خواهد زنان را از نقش‌آفرینی در جامعه جدا کند قبول نداریم. منزوی کردن زنان را قبول نداریم. نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نگاه عمیق اسلام است که معتقد است هم دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می توانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

کد خبر 850388 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز دختران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم زنان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • هم مادران و همسران ارزشمند و هم نقش آفرینی در اجتماع | منزوی‌ کردن زنان را به هیج‌وجه قبول نداریم | ویدئو
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • کلاهبرداری با رسید جعلی