Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید شخصیت‌های خوب علمی و قرآنی را به دانشجویان بشناسانیم، گفت: برای اولین بار رتبه‌بندی مشترکی میان سه معاونت فرهنگی و دانشجویی، پژوهشی و آموزشی در حال رقم خوردن است که مباحث قرآنی در رتبه بندی دانشگاه ها لحاظ می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری در جلسه مشترک "گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که موفقیتی که در حوزه قرآن وجود دارد حاصل فکرها و قلب‌هایی است که با قرآن عجین شده است، اظهار کرد: این همایش به دلیل برگزاری به شکل مجازی، بیش از سال‌های قبل مخاطب داشت و در شرایط کرونایی بسیار تاثیر گذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این همایش شروع خوبی در بحبوحه این بیماری بود و امیدوارم بتوانیم از مقالات و مباحث علمی که در این همایش مطرح شد در دو مجله "قرآن و طب" و "سبک زندگی اسلامی و سلامت" استفاده کنیم.

لاری تاکید کرد: همراهی و همکاری مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران فرصت خوبی است که ما بتوانیم الگو سازی لازم در این حوزه را ایجاد کنیم. من به این موضوع همیشه می‌اندیشم که در این مدت ۴۰ سال برای ‌جوانان کشور الگوسازی لازم انجام نشده است و اکنون فرصتی است تا شخصیت‌های خوب علمی و قرآنی را به دانشجویان بشناسانیم .

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت شناساندن مفاخر بزرگ ایران اسلامی به جوانان کشور را یکی از وظایف مسؤولان در کشور دانست و اظهار کرد: جوانان ما باید این چهره‌های تاثیر گذار را بشناسند و بر خود ببالند که با عجین بودن با قرآن می‌توانند به درجات بالای علمی دست پیدا کنند.

به گزارش مفدا، وی در ادامه به خواسته مطرح شده از سوی یکی از اعضای گروه قرآن و عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی در میزان پرداختن به موضوعات قرآنی اشاره کرد و گفت: در خصوص رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی در میزان برنامه، وقت و توجهی که به قرآن دارند، این بشارت را می‌دهیم که برای اولین بار رتبه‌بندی جدیدی در این مراکز در حال رقم خوردن است که هر سه مبحث فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و پژوهشی در آن دیده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور وزارت بهداشت رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی قرآن و عترت علوم پزشکی رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان