Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:20:04 GMT

گلر 20 ساله جواب اعتماد تارتار را داد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۴۷۶

دروازه بان جوان پیکان روز گذشته عملکرد خوبی مقابل صنعت نفت آبادان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر رویه جالبی را در پیش گرفته است؛ خودروسازان لیگ برتر که امسال با بودجه پایینی تیم خود را برای حضور در مسابقات آماده کردند، موفق شدند نتایج خوبی با بازیکنان جوان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی پیکان امسال بیشتر از گذشته به آکادمی خود وابسته شده و در ترکیب این تیم بازیکنانی به میدان رفتند که تجربه زیادی در لیگ برتر نداشتند اما حالا نفرات موثری به شمار می‌روند.


در این شرایط مدیریت خوب اکبر محمدی مدیرعامل فوتبالی پیکان بر آکادمی این باشگاه و جسارت مهدی تارتار سرمربی موفق این تیم در بازی دادن به نفرات جوان باعث شده تا نام‌های نه چندان مطرحی را در ترکیب پیکان ببینیم.

 


یکی از این بازیکنان جوان علیرضا رضایی دروازه بان خودروسازان است. رضایی در هفته اول لیگ برتر با نظر مهدی تارتار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت اما دست او دچار شکستگی شد و ماه ها از فوتبال دور بود. همین موضوع سبب شد تا در 14 مسابقه باقیمانده از نیم فصل اول پیکان محمد دریس درون چارچوب تیمش بایستد.


روز گذشته اما در مصاف پیکان و نفت آبادان مهدی تارتار تصمیم گرفت بار دیگر از علیرضا رضایی 20 ساله در ترکیب تیمش استفاده کند. این دروازه بان جوان با حضور درون چارچوب تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. رضایی در اواسط نیمه دوم مسابقه روز گذشته هم یک سیو خوب داشت و مانع از به تساوی کشیدن بازی شد. با روندی که رضایی جوان در پیش گرفته، احتمالا در آینده نیز شاهد حضور او در ترکیب ثابت باشیم و با تجربه تر شدن می‌تواند نوید آینده ای روشن را به این دروازه بان بدهد.

علیرضا رضایی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا رضایی پیکان دروازه بان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد. همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد ذکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است