Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در آیین آزادی ۳۰ زندانی جرائم عمد از زندان همدان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفو بخشش یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز است.

وی اضافه کرد: هر چند ورود ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان امری پسندیده است اما همه مردم مکلف به دستگیری از نیازمندان برای پیشگیری از ورود افراد به زندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: زندانی شدن یک نفر نه تنها موجب بروز گرفتاری و مشکلات برای فرد زندانی بلکه موجب بروز آسیب های اجتماعی برای خانواده او نیز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه یکی از توصیه های قرآن توسعه دادن فرهنگ عفو و بخشش است  ادامه داد: نباید نسبت به مشکلات و گرفتاری دیگر افراد بی توجه بود چرا که گرفتاری دیگران به ما نیز ارتباط دارد.

وی بیان کرد: هر چند دریافت حقوق ضایع شده از نظر قانونی حق شاکی است  اما از منظر اخلاقی می تواند با مذاکره و مسامحه از ورود فرد بدهکار به زندان جلوگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انجمن حمایت از زندانیان باید به قدری پشتیبانی شود تا بتواند در مواقع ضروری هنگام بخشی از مشکلات مالی زندانیان و خانواده های انان را رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی از خیران نیک اندیش خواست بخشی از کمک های مالی خود را به سمت انجمن حمایت از زندانیان نیازمند سوق دهند تا افراد ناتوان در پرداخت بدهی از این طریق آزاد شوند.

وی راه اندازی کمیته مصلحین از سوی دادگستری همدان را کاری شایسته توصیف کرد و ادامه داد: به تازگی یک خانواده برای جلب رضایت خانواده مقتول دست به دامن افراد خارج از استان شدند در حالیکه باید موسسه ها و افراد بانفوذ گرد هم آمده و برای این قبیل قضایا با هدف جلب رضایت ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان کرد: مشکلات اقتصادی، معامله اشتباه و براورد مالی و محاسبات نادرست موجب بدهی مالی بسیاری می شود که باید برای جلوگیری از زندانی شدن این افراد تلاش کرد.
وی اضافه کرد: به تازگی پیرمردی که به علت بدهی مالی در زندان گرفتار شده بود با کمک خیران نیک اندیش آزاد شد که اقدام و کمک مالی برای آزادی این مددجو بسیار مسرت بخش و ارزشمند است.

 ۳۰ زندانی جرائم عمد استان همدان که زمان حبس آنها تمام شده اما به علت بدهی مالی در زندان به سر می بردند با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان آزاد شدند.

برچسب‌ها ستاد دیه کشور همدان امام جمعه همدان اداره کل زندان های استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه کشور همدان امام جمعه همدان ستاد دیه کشور همدان امام جمعه همدان اداره کل زندان های استان همدان اخبار کنکور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است