Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:26:31 GMT

انبارمیلیاردی احتکار موادغذایی لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۴۹۶

انبارمیلیاردی احتکار موادغذایی لو رفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدمات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد غذایی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان مطلع شدند.

اوافزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این مکان موفق شدند ۲ هزار و ۴۳۰ قلم انواع مواد غذایی از قبیل هزار ۵۰۰ گالن هفده کیلوئی خیار شور، شیصد بکس دوازده عددی یک کیلوئی و ۱۰۰ بکس شش عدی دو کیلوئی رب گوجه و ۱۵۰ کارتن سویا خوراکی را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مشکوفه را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکاری در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران و کالای قاچاق و احتکار شده است که مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می‌تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/ ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا خیارشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان