Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:36:04 GMT

ارتش سایبری آمریکا در پی تخریب وجهه مقاومت حشدالشعبی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۸۸۲۵

ارتش سایبری آمریکا در پی تخریب وجهه مقاومت حشدالشعبی

نماینده ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد، ارتش سایبری خود را برای تخریب وجهه الحشد الشعبی و آسیب زدن به بافت اجتماعی عراق فعال کرده است.

به گزارش مشرق؛ «عدی الشعلان» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (سه‌شنبه - ۲ مارس)، تصریح کرد که سفارت آمریکا در بغداد در تلاش است تا به بافت اجتماعی در عراق آسیب بزند و به دنبال تخریب وجهه مقاومت و فرزندان سازمان الحشد الشعبی با کمک ارتش سایبری خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: سفارت آمریکا در بغداد، حمله شدیدی را علیه نیروهای ملی مخالف حضور اشغالگران آمریکایی هدایت می کند. دخالت سفارت واشنگتن در بغداد، با شعله‌ور کردن آتش طائفه‌گری و به حرکت واداشتن ارتش سایبری برای تخریب وجهه الحشد الشعبی به اوج خود رسیده است.

الشعلان تاکید کرد که فعالسازی سامانه پدافندی «سی-رام»  در سفارت آمریکا، نقض آشکار عرف‌های دیپلماتیک است و باید از تداوم دخالت‌های این سفارت در امور داخلی عراق جلوگیری کرد.

تاکنون  سفارت آمریکا بارها اقدام به تست سامانه دفاعی خود در منطقه سبز کرده است که اعتراض طیف‌ها و گروه‌های سیاسی مختلف عراق را به همراه داشته  زیرا آزمایش سامانه دفاعی آمریکا در منطقه مسکونی بغداد اقدامی تحریک‌آمیز و مخالف قوانین بین‌المللی است.

این سفارتخانه با مساحت ۱۷۰ کیلومتر مربع، بزرگ‌ترین سفارتخانه در سطح جهان است که به اعتقاد ناظران هزاران جاسوس در آن فعالیت دارند.

پیشتر، «فاضل جابر» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق از تحرکات قابل ملاحظه سفارت آمریکا برای فشار بر برخی گروه‌های سیاسی برای دخالت مستقیم بین‌المللی در فرآیند انتخابات آتی عراق خبر داده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پارلمان عراق ائتلاف الفتح عراق ائتلاف الفتح عراق سفارت آمریکا ارتش سایبری بغداد سفارت آمریکا ارتش سایبری تخریب وجهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی