Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل سویا، بیشتر تحت تاثیر انتخابات بارسا و خبر دستگیری بارتومئو بود.

رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سویا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کومان در این کنفرانس بیشتر از این که در مورد دیدار مقابل سویا صحبت کند، به سوال خبرنگاران در مورد آینده خود در باشگاه و همچنین انتخابات بارسا در هفته آینده حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد پیروزی مقابل سویا در لالیگا

بعد از نتیجه ای که در لیگ مقابل سویا گرفتیم، اطمینان داریم که می توانیم ببریم اما می دانیم که در دیدار رفت دو گل خورده ایم. باید بهتر از شنبه بازی کنیم تا به فینال برسیم. هیچ چیز غیرممکن نیست. در حال حاضر برای بهتر شدن امور می جنگیم. نکته مهم این است که مانند یک گروه در کنار هم باشیم.

در مورد رفع مصدومیت پدری

مسائلی وجود دارند که توضیحشان کار سختی است. خود من هم سورپرایز شدم. او روز گذشته بدون هیچ مشکلی به شکل انفرادی تمرین کرد و امروز هم در کنار سایرین مثل همیشه تمرین کرد. به نظرم برای حضور در لیست دیدار فردا مشکلی نداشته باشد.

در مورد دستگیری بارتومئو 

نمی دانم چه اتفاقی افتاد. در باشگاه نبودم و نمی توانم در این مورد نظر دهم. برای روی کار خودمان تمرکز کنیم تا نتیجه بازی را برگردانیم اما از نظر من این اتفاق برای وجهه باشگاه خوب نبود. برای بارتومئو و گرائو ناراحت هستم چون روزهای خوبی در کنار آنها داشتم. از نظر من بارتومئو همیشه فردی فوق العاده بوده است. بارسا بزرگترین باشگاه جهان است و همه به اتفاقاتی که در آن می افتد توجه نشان می دهند. اتفاقات زیادی در این باشگاه می افتد و صحبت های زیادی می شود اما این به خاطر بزرگی بارسلونا است.

در مورد ژاوی بر مسند مربیگری بارسا

در این مورد نگران نیستم. با باشگاه قرارداد دارم و وقتی بفهمیم چه کسی مدیرعامل می شود، آن وقت در مورد این مسائل حرف خواهیم زد اما انتخابات هفته آینده است و در حال حاضر فقط به مسابقه فردا فکر می کنیم. می دانستم که حضور در بارسلونا با وجود شیوع کرونا بسیار سخت است اما هر کاری سختی های خاص خودش را دارد.  در حال حاضر با ژاوی یا هر کس دیگری صحبت نکرده ام. باید صبر کنیم تا مدیرعامل جدید انتخاب شود، تیم تکنیکی او را ببینیم و بعد صحبت کنیم. اگر از نظر مدیرعامل جدید در باشگاه آینده ای نداشته باشم، به مشکل می خوریم زیرا یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده است.

در مورد استفاده مجدد از آرایش 2-5-3 

مهمترین نکته در استفاده از آرایش های مختلف طرز تفکر تیم است که بتواند پرس کند و هر وقت لازم شد متحد باشد. اهمیتی ندارد که از مدافعین بیشتر یا کمتری استفاده کنیم. نکته مهم این است که سخت کوش باشیم، پرس کنیم، نمایش خوبی هنگام تصاحب توپ داشته باشیم و با اعتماد به نفس بازی کنیم.

در مورد آرائوخو 

آرائوخو هنوز با تیم بازی نکرده است چون هنوز احساس درد دارد. فردا تصمیم می گیریم که او را در لیست قرار دهیم یا نه.

 

اخبار داغ 

اختلاف نظر هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی | گزینه ها؛ اول فرهاد، بعد قلعه نویی و نکونام سعید آذری: به مددی گفتم نمی توانم سرمربی فولاد را به استقلال بدهم کلیپ ساسی مانکن و الکسیس / همه شوکه شدند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت جدول کفش طلای 21-2020؛ لواندوفسکی فاصله اش را بیشتر کرد دربی مرگ و زندگی در مادرید؛ از کم شدن فاصله با صدرنشین تا از دست دادن شانس قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند