Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: طرح جامع شهرهای فرمهین، غرق‌آباد و خنداب ۲ سال تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه امور زیربنایی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این جلسه 12 طرح مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد برخی تمدید شدند و با بعضی از طرح ها مخالفت شد و همچنین واگذاری برخی از این طرح ها در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامع شهر غرق آباد 2 سال تا 1403 تمدید می شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر طرح جامع آن تهیه شود چراکه طرح جامع سند راهبردی و نقشه راه برای توسعه شهری هریک از شهرها به شمار می‌رود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: طرح جامع فرمهین 2 سال تا 1401 تمدید می شود و در ادامه طرح جامع شهر خنداب نیز 2 سال تمدید می شود و این طرح‌ها جزو مهمترین طرح های تصویب شده در کارگروه امور زیربنایی به شمار می رود.

استاندار یزد: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل امینت پروژه‌های بزرگ را تامین می‌کندامام جمعه تویسرکان:‌ اجرای طرح جامع توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع) روند مناسبی ندارد

زندیه‌وکیلی با اشاره به ضرورت توسعه شهری گفت: توسعه سریع شهری در دهه‌های گذشته، زندگی جامعه را از ابعاد مختلف تحت تأثیر قرار داده و امروزه شهرها عامل اصلی ایجاد کننده ناپایداری  به شمار می‌روند و پایداری شهری می‌تواند معانی بسیاری را در بر داشته باشد. 

وی ادامه داد: کالبد بافت شهری بازتاب تأثیرات پیچیده و متقابل عوامل و نیروهای مختلفی چون شرایط طبیعی و جغرافیایی، خصوصیات اجتماعی و فرهنگی مردم، نظام‌های سیاسی و حکومتی، وضع اقتصادی مردم و دولت است که در نتیجه ایجاد هرگونه تغییر در کالبد به حدود میزان و امکان مداخله در هر یک از زمینه‌های فوق، محدود و مشروط است.

زندیه وکیلی ادامه داد: طرح های مجتمع گردشگری، طرح تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، طرح تولید قطعات بتنی، طرح شهرک صنعتی خودرو در قالب مجتمع خدمات خودرویی، تمدید طرح توسعه انبار، فضای سبز و پارکینگ و تمدید طرح کشتارگاه صنعتی از جمله طرح هایی است که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/711/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح جامع طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است