Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه سازمان زیباسازی شهر تهران؛ لاله کاظمی افزود: این سازمان به مناسبت استقبال از بهار ۱۴۰۰ اقدامات ارزشمندی در شهر تهران انجام خواهد داد.

وی افزود: این اقدامات با توجه به سیاست های سازمان زیباسازی شهر تهران و با هدف تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" اجرایی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران بیان داشت: این سازمان به منظور افزایش سلامت، شادی و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر شهروندان معلول و کم توان در فضاهای شهری تعداد ۹ست (هر مجموعه۱۳عددی شامل ۴ عدد نیمکت معمولی، ۳عدد نیمکت خانواده، ۲عدد سطل زباله، یک عددآبخوری، یک عدد رمپ دسترسی - ۲عدد پل روی جوی) به مناطق مختلف شهرداری تهران به منظور نصب در بوستان ها تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی گفت: بر این اساس و با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق سازمان، ست های تحویل شده به مناطق در بوستانهای قیطریه (منطقه ۱)، شاهین (منطقه ۲)، کارون (منطقه ۴)، ساحل (منطقه ۵)، یاسمن(منطقه۸)، المهدی(منطقه۹)، ابیانه(منطقه۱۴) نرگس(منطقه۱۹) وصنوبر (منطقه۲۲) نصب خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به نصب وسایل تندرستی ویژه توانیابان در مناطق مختلف شهر تهران اظهار داشت: تعداد ۱۸ست وسایل تندرستی ویژه توانیابان به مناطق مختلف شهرداری تهران جهت نصب در بوستان ها تحویل داده شده است.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این وسایل ها با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق سازمان، به بوستانهای شهید نیاکی و شهید توکلی (منطقه ۷)، تسلیحات و مصطفی خمینی (منطقه ۸)، آزادی، لاله و لادن (منطقه ۹)، بوستان۱۷ شهریور (منطقه ۱۲)، سیمرغ و فلکه دوم نیروی هوایی (منطقه ۱۳)، سهند و ترنج (منطقه ۱۴)، آلاله و سلامت (منطقه ۱۷)، ولایت و دانش آموز (منطقه۱۹)، سنا و جانبازان (منطقه۲۰) اختصاص یافته است.

برچسب‌ها سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران بوستان چیتگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران بوستان چیتگر سازمان زیباسازی شهر تهران شهرداری تهران بوستان چیتگر اخبار کنکور سازمان زیباسازی شهر تهران هماهنگی امور مناطق سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد، با سامح شکری، وزیر خارجه مصر دیدار و در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر نمود.

وزرای امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم رؤسای جمهور دو کشور به یکدیگر، اهتمام ویژه سران دو کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

دو وزیر همچنین آخرین ارزیابی‌های خود را از تحولات منطقه به خصوص در عرصه فلسطین و جنگ علیه غزه را تبادل کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش‌ها و مواضع مصر برای تلاش در توقف نسل‌کشی در غزه تشکر و آمادگی ایران را برای ارسال کمک‌های انسانی به غزه مورد تاکید مجدد قرار داد و خواستار مساعدت قاهره در این خصوص شد.

امیرعبداللهیان بر مبنای توافق رؤسای دو کشور تبادل هیأت‌ها میان مؤسسات دینی دو کشور در چارچوب تقریب مذاهب و گفتگوهای دینی را مفید و مؤثر دانست که این موضوع مورد استقبال طرف مصری قرار گرفت و وزیر خارجه مصر بر اهتمام ویژه الازهر مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب و همچنین تقویت روابط مردمی و گردشگری بین دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و همچنین واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع، از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم اسرائیل تشکر کرد.

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات تاکید کرد: همواره برای گفت‌وگو و تماس بین مصر و ایران به عنوان دو کشور با تمدنی ریشه دار اهتمام داریم و مصر توجه ویژه به پیگیری توسعه روابط بین دو کشور دارد.

سامح شکری همچنین با اشاره به تبعات تداوم جنگ در غزه و حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین و خسارات بالای انسانی و مادی به خصوص کشتار غیرنظامیان توسط رژیم اسرائیل، ابراز امیدواری کرد: تلاش‌های جاری سیاسی و مذاکراتی، منجر به توقف جنگ علیه غزه و احقاق حقوق مردم فلسطین گردد.

سامح شکری مجدداً حمله اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در سوریه را محکوم و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران را تسلیت گفت و دیدگاه کشورش برای تلاش جهت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه را مورد تاکید قرار داد.

وزرای امور خارجه ایران و مصر در پایان ابراز امیدواری کردند برگزاری اجلاس سران همکاری اسلامی در گامبیا، موجب تقویت همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین و حل و فصل مسائل و مشکلات منطقه بشود.

کد خبر 6096478 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره