Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@02:37:25 GMT

احداث مسير دوچرخه از توحيد تا صادقيه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۱۶۷

احداث مسير دوچرخه از توحيد تا صادقيه

خبرگزاری آریا- سرپرست شهرداری منطقه2  درراستای پویش "سه شنبه های بدون خودرو" به همراه سرکلانتر شمال غرب پلیس راهور  و جمعی از معاونین و مدیران منطقه  با استفاده از دوچرخه از محل پیش بینی شده برای احداث مسیردوچرخه سواری میدان توحید تا فلکه دوم  صادقیه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسن صفات،سرپرست شهرداری منطقه2 در حاشیه این برنامه بر عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش خطوط ویژه دوچرخه در سطح منطقه تاکید کردو افزود: توسعه  حمل ونقل انسان محور  وپاک از جمله مهم ترین اولویت  برنامه های شهرداری منطقه 2 است که درهمین راستا  طرح  توسعه زیرساختهای مسیر دوچرخه درمنطقه در حال انجام است
وی بابیان اینکه  گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه می توانداقدامی موثر در کاهش آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی باشد افزود: مدیریت شهری تلاش دارد همزمان با ایجاد زیرساخت ها و احداث مسیر دوچرخه ، با فرهنگسازی ، شهروندان   را به استفاده از دوچرخه ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرپرست شهرداری منطقه2  درادامه از احداث 9 کیلومتر مسیر رفت و برگشت  دوچرخه حدفاصل میدان توحید تا فلکه دوم صادقیه  خبرداد و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته  عملیات اجرایی احداث این مسیر در آینده نزدیک آغاز می شود.
صفات  ایجاد پیوستگی مسیر های دوچرخه سواری را ازدیگر برنامه های منطقه در این بخش  برشمرد .
براساس این گزارش سرپرست شهرداری منطقه 2 در مسیر رکاب زنی ضمن بازدید از سرای محله شهرآرا ،در جمع ورزشکاران صبحگاهی بوستان ستارخان نیز حاضر شد و ازتعدادی از شهروندان و پیشکسوتان ورزش همگانی تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احداث دوچرخه سرپرست شهرداری منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان