Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@22:27:19 GMT

طرح شکایت از ولیعهد سعودی در دادگاه عالی آلمان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۳۳۶

خبرنگاران بدون مرز از بن سلمان و همدستانش به علت دست داشتن در قتل جمال خاشقچی به دادگاه عالی آلمان شکایت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 در طرح شکایت از بن سلمان ولیعهد سعودی، اتهاماتی از جمله جنایت علیه بشریت، قتل عمد، شکنجه‌های جسمی و روحی، خشونت جنسی، سلب آزادی و تعقیب افراد به دلایل سیاسی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران بدون مرز از دادستان کل آلمان خواسته اند تحقیقات خود را درمورد جنایت بن سلمان آغاز کند.

 جمال خاشقچی خبرنگار منتقد سعودی دوم اکتبر ۲۰۱۸ / ۱۰ مهر ۱۳۹۷ پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول به طرز فجیعی به قتل رسید که گفته می‌شود بن سلمان ولیعهد سعودی با دستور خود در این قتل نقش داشته است.

 بر اساس موازین حقوقی که سال ۲۰۰۲ میلادی در آلمان وضع شده، شکایت علیه جنایکارانی که خارج از آلمان قرار دارند و ارتباطی هم با این کشور ندارند، امکان پذیر شده است.

برچسب ها: شکایت ، محمدبن سلمان ، خبرنگاران بدون مرز ، دادگاه آلمان ، جمال خاشقچی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شکایت محمدبن سلمان خبرنگاران بدون مرز دادگاه آلمان جمال خاشقچی بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ

حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکنش نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش‌تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل‌های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر برنامه‌های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!