Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:42:09 GMT

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۴۴۸

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش اقتصادآنلاین؛ محمدباقر نوبخت در یادداشتی نوشت: از تجربه همسان‌سازی بازنشستگان عزیز لشکری و کشوری که با همفکری آنها این امر اجرایی گردید، استفاده شد و الحمدلله با همراهی وزیر محترم رفاه، سازمان تامین اجتماعی و کانون‌های تامین اجتماعی روشی مناسب برای کامل کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیشنهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت خداوند، احکام جدید بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی در همین اسفند ماه اصلاح و صادر می‌شود.

پربیننده ترین در چه شرایطی دلار ۱۵هزار تومان می‌شود؟ خبر مهم رییس بانک مرکزی درباره مبادله با بیت کوین مبادله رمز ارزها در کشور ممنوع است برخورد با سایت‌های قمار و شرط‌بندی/ ارائه مشخصات کارت بانکی متخلفان به قوه قضائیه تزریق ۲هزار و۷۲۰میلیارد تومان نقدینگی توسط بانک مرکزی در بازار بین بانکی/ حداقل نرخ ۱۹.۸۱ درصد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت برجام تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع مولد سازی اموال و دارایی‌های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری موضوعات آن‌ها منجر به سودآوری و اطمینان از تحقق اهداف و برنامه‌ها در آینده خواهد شد.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند به افزایش سودآوری و ارزش آفرینی آن‌ها از طریق ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، بهبود مدیریت ریسک و استفاده از فرصت‌های جدید برای رشد منجر شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون معاملات، تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط و نظام‌مند شدن فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب بودجه ابلاغی به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به این هدف تاکید کرد.
وی بیان کرد: باید به طور مستمر عملکرد شرکت‌های تابعه را رصد و ارزیابی کرد و در صورت نیاز، در برنامه‌ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی