Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ محمدباقر قالیباف در مراسم اختتامیه «همایش ملی رفیق خوشبخت ما»، گفت: نیروهای جوان نیروهای فطرتاً پاک و پرتلاش و پرحرکت هستند، آن هم حرکت به سمت خدمت به کسانی که نیازمند این خدمت در حوزه‌های مختلف هستند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهادی همچون سازمان بسیج و سازمان جوانان هلال احمر، تبلور حضور سازمان‌یافته و مسئولیت‌پذیر یک جامعه و یک ملت هستند و پیشقراولان این حرکت‌اند و برای همه کارها پیشتازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه عنصر مهمی که ما را در انقلاب اسلامی به پیروزی رساند، خداباوری، خودباوری و کمک گرفتن از مردم است. 

قالیباف خاطرنشان کرد: در حوزه خداباوری به این معناست که ما در هر کجا و هر شرایطی هستیم پایبند سنت‌های الهی باشیم. سنت‌های الهی قابل تغییر نیستند. این سنت‌ها نه تبدیل می‌شوند و نه تغییر. اگر به سنتهای الهی اعتقاد داشته باشیم هیچ‌گاه تسلیم هیچ ظلمی نمی‌شویم و انسان‌دوستی و مهرورزی همیشه در ذهن ماست.

رئیس مجلس اظهار داشت: علاوه بر این ما باید خودمان را هم باور داشته باشیم و به اراده و تلاش خودمان و فکر و اندیشه‌مان ایمان داشته باشیم و ما می‌توانیم که امام خمینی(ره) می‌فرمودند در همه عرصه‌ زندگی‌مان نشان دهیم. هیچ کجا سختی‌ها ما را بازندارد. هیچ کجا فشار دشمن ولو با هر قدرتی باشد ما را نباید از ادامه مسیر بازبدارد.

ادامه دارد... 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان درعرصه‌های مدیریتی ضروری است.

خلیل‌احمد سلامی در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشر‌های مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.
وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.
وی از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.
زهرا ابراهیمی گفت: در سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.
وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»