Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@05:52:11 GMT

سوال بپرسید ، جایزه دریافت کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۵۳۷

سوال بپرسید ، جایزه دریافت کنید

به گزارش اقتصادآنلاین، این جشنواره با هدف آشنایی کاربران با مفهوم مشاورۀ آنلاین بانکی و آگاهی حداکثری از محصول برگزار می شود و مشتریان با پرسش سؤالات بانکی‌شان کمتر از۳۰ دقیقه پاسخ خود را دریافت می کنند.

در این مسابقه کاربران از طریق بازوی باجه آنلاین و ورود به بخش جشنواره " از واژه تا باجه" و در اختیار قرار گرفتن هر روز ، سه واژه بانکی و پرسیدن سؤال بانکی مرتبط خود در باجه ،جواب‌های تخصصی را از کارمندان بانک دریافت و امتیاز کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران با پرسیدن سؤالات بیشتر وارد سطح‌بندی برنزی، نقره‌ای و طلایی می‌شوند. و فقط با پرسیدن 10 سؤال وارد قرعه‌کشی ۲۵۰ میلیون ریالی و پلۀ طلایی می شوند.

جشنواره از واژه تا باجه در سه سطح برگزار می شود که هر کدام شرایط کسب امتیاز و جوایز مختلفی دارد.

در پله برنزی که اولین سطح در مسابقه است کاربر باید بین ۱ تا ۴ امتیاز را باید کسب کند تا در قرعه‌کشی «۱ سال مکالمه رایگان» شرکت داده شود در پله نقره ای که دومین سطح در جشتواره است کاربر بین 5 تا 10 امتیاز را کسب کرده و علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی برنزی در قرعه‌کشی «۱ سال مکالمۀ و اینترنت رایگان» نیز شرکت داده می‌شود.

در سطح طلایی کاربران باید ۱۱ تا ۲۰ امتیاز کسب کنند تا در قرعه‌کشی «۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد» شرکت‌ داده شوند و برای ۱۰۰ نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند ضمن ارتقا به پله الماسی در قرعه کشی ۵۰ میلیون ریال وجه نقد نیز شرکت داده می شوند.

گفتنی است هر سوال، معادل ۱ امتیاز بوده و کاربران باید سوالات بانکی خود را طوری مطرح نمایند که حاوی واژه های روزانه باشد تا شانس خود را برای برنده شدن بالا ببرند.

متخصصان بانک سؤالات کاربران را بررسی و امتیازدهی می‌کنند و اگر بیش از سه سؤال غیربانکی پرسیده شود، فرد از قرعه‌کشی خارج می‌شود.

گفتنی است سامانۀ باجه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها، بهترین پاسخ را از میان پاسخ‌های موجود انتخاب کرده و به‌صورت خودکار ارسال می‌کند واگر پاسخ مناسبی دریافت نکند با استفاده از داده‌های پیشین خود، کاربر را به متخصص‌ترین کارمند شعبه در زمینۀ پرسش، متصل می‌کند تا بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن برای مشتریان بانک ایجاد کند.

پربیننده ترین در چه شرایطی دلار ۱۵هزار تومان می‌شود؟ خبر مهم رییس بانک مرکزی درباره مبادله با بیت کوین مبادله رمز ارزها در کشور ممنوع است برخورد با سایت‌های قمار و شرط‌بندی/ ارائه مشخصات کارت بانکی متخلفان به قوه قضائیه تزریق ۲هزار و۷۲۰میلیارد تومان نقدینگی توسط بانک مرکزی در بازار بین بانکی/ حداقل نرخ ۱۹.۸۱ درصد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملی ایران برجام قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها

کارکنان منچستریونایتد برای فینال اف‌ای کاپ تنها یک بلیت دریافت خواهند کرد. 

طرفداری | همانطور که سر جیم رتکلیف وعده داده بود، به هزینه‌های مازاد منچستریونایتد پایان می‌دهد.

به گزارش تایمز؛ مطابق سنت منچستریونایتد، در فینال‌ها و بازی‌ها حساس، کارمندان و مدیران ارشد در کنار بلیت خانوادگی مزایایی مثل حمل و نقل، اقامت و پذیرایی رایگان را دریافت می‌کنند. با این حال روز پنج‌شنبه سر جیم رتکلیف با ارسال یک ایمیل به کارمندان باشگاه از پایان این «امتیاز» خبر داد. رهبر گروه ورزشی منچستریونایتد در این ایمیل گفته است که دیگر خبری از حمل و نقل، هتل و پذیرایی رایگان نخواهد بود. کارکنان و مدیران باشگاه برای دیدار فینال جام حذفی تنها یک بلیت برای خودشان دریافت خواهند کرد. برخی از منابع داخلی باشگاه بر این باورند که این یک اقدام صرفه‌جویانه توسط اینئوس است تا در دوره‌ای که یونایتد با چالش‌های جدی درقوانین مالی مواجه است، هزینه‌ها را کاهش دهد.

ایمیل سر جیم رتکلیف باعث نارضایتی تعدادی از کارکنان منچستریونایتد شده است. آن‌ها احساس می‌کنند این موضوع به روحیه یونایتد ضربه وارد می‌کند. با این حال، تعدادی دیگر از اقدامات رتکلیف حمایت می‌کنند و اعتقاد دارند بلیت‌های اضافی باید به هواداران انتقال داده شود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد