Web Analytics Made Easy - Statcounter

« دونالد ترامپ »، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با وبگاه خبری «نیوزمکس» گفت که بعید است نامزد جمهوریخواه دیگری بتواند او را در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شکست دهد.

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، ترامپ در این مصاحبه که روز گذشته (دوشنبه) منتشر شده گفت در صورتی که در انتخابات ریاست‌جمهوری دور بعدی شرکت کند، نمی‌تواند متصور شود که نامزد جمهوریخواه دیگری وی را شکست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ البته در ادامه افزود که برای شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ هنوز تصمیم‌گیری نکرده است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه به تمجید از عملکرد چهار سال گذشته خود پرداخت و گفت: «من علمکرد خوبی برای این حزب (جمهوریخواه) داشته‌ام. ما عالی‌ترین اقتصاد تاریخ را داشتیم و سپس آن را برای بار دوم باز‌سازی کردیم و پایه‌های آن چنان مستحکم بود که هیچ کشوری دیگری حتی نمی‌توانست با ما رقابت کند.» 

ترامپ افزود: «به نظرم بر اساس این عملکرد شغلی، من مطمئن نیستم که کسی بتواند غیر از ما پیروز شود.» 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه در اولین سخنرانی خود از زمان پایان دوره ریاستش در کاخ سفید به طور ضمنی به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اشاره کرد و گفت: «ممکن است تصمیم بگیرم آنها (دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.»

رییس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت:‌ اگر انتخابات عادلانه برگزار می‌شد، نتایج متفاوتی داشتیم و در اولین هفته می‌توانستیم به توافق جدیدی با ایران برسیم.

وی که در نشست حزب جمهوریخواه (CPAC) صحبت می‌کرد تاکید کرد که به دنبال تشکیل یک حزب جدید در آمریکا نیست و در حزب جمهوریخواه باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به انتخابات میان دوره ای کنگره در سال ۲۰۲۲ تاکید کرد که جمهوریخواهان در این انتخابات پیروز می‌شوند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور سابق آمریکا جمهور سابق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا