Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جهانگیری روز سه شنبه در نشست هماهنگی این جشنواره، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان، علاوه بر شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ و رسوم آذربایجان، در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان نیز نقش مهمی دارد.

وی بر برگزاری تخصصی این جشنواره و استمرار آن در طول سال تاکید کرد و ادامه داد: برندسازی نام و آوازه تبریز از جمله موضوعات مهمی است که از طریق برگزاری این جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانگیری با دعوت از تمامی فعالان و اصناف مرتبط با صنعت غذا برای حضور در این جشنواره، اظهار داشت: رقابت برای حضور در جشنواره، در افزایش کیفیت خدمات رستوران‌ها، اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده نقش موثری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز و آذربایجان در پخت غذاهای محلی، تلاش بیشتر برای صادرات صنایع غذایی و ثبت ملی غذاهای محلی استان را خواستار شد.

برچسب‌ها تبریز استانداری آذربایجان شرقی صنعت غذایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز استانداری آذربایجان شرقی صنعت غذایی تبریز استانداری آذربایجان شرقی صنعت غذایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری