Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان گفت : ۲۱۵تن اقلام احتکاری و قاچاق به ارزش ۴۳میلیارد ریال در شهرستان ملایر کشف شد.

او افزود:به منظور  شناسایي و برخورد قانوني با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامي بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پليس اطلاعات و اداره تعزيرات در بازدید از یک انبار، ۱۱ تن و ۴۰۰کيلو گرم برنج احتکار شده را  به ارزش ۲ ميليارد و ۲۸۰ميليون ريال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه افزود: همچنین ماموران انتظامی در بازدید دیگر  ازیک فروشگاه ۱۹۳ تن و ۸۵۰ کيلو گرم برنج به ارزش ۳۰ ميليارد و ۸۷۷ ميليون ريال ، ۵ هزار و ۹۵۷ ليتر روغن خوراکی به ارزش ۵۳۰ ميليون ريال  و ۲هزار و ۲۰۵ کيلو گرم شکر به ارزش ۲۲۰ ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان در ادامه بیان داشت: در این بازدید ها همچنین ۲ هزار و ۳۷۵کيلو گرم گردوي قاچاق نیز از يک انبار در يک روستا به ارزش يک ميليارد و ۱۹۰ ميليون ريال کشف شد.

سردار امیری افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده ۴۲ ميليارد و ۹۹۰ ميليون ريال برآورد شده است که در اين ارتباط ماموران پلیس يک فروشگاه را  پلمب و  ۳  محتکر را هم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحويل دادند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بیان داشت: برخورد با محتکران و افرادي که بخواهند مايحتاج ضروری مردم را بدون مجوز قانونی نگهداری کنند در دستور کار نيروی انتظامی استان قرار دارد

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا نیروی انتظامی قوه قضاییه میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین