Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و بیست دومین به ریاست حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و رئیس کارگروه و با حضور بابایی دبیر کارگروه و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکصد و بیست دومین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و رئیس کارگروه و با حضور بابایی دبیر کارگروه و دیگر اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور تمامی اعضای کارگروه برگزار شد موضوعات ذیل با تصویب اعضاء به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه اضافه شد:

مصادیق مجرمانه مرتبط با محتوایی که تحریک ترغیب یا دعوت به ارتکاب جرم می‌کند (سایر جرایم):

بند (و-۱۱): ارائه هرگونه تبلیغ و آگهی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و غیرمجاز

بند (و-۱۲): هرگونه خرید و فروش، تبلیغ و تسهیل در دسترسی به سلاح‌های سرد موضوع تبصره ۱ ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) در فضای مجازی

بند (و-۱۳): خرید و فروش هرگونه طلا، جواهر و مصنوعات مربوط در فضای مجازی، خارج از ضوابط تعیین شده در آئین نامه ضوابط خاص رسته شغلی سامانه معاملات آنلاین طلای آب شده و مصنوعات طلا، جواهر و نقره

مصادیق مجرمانه علیه اطفال و نوجوانان:

بند (ل-۵): دردسترس قراردادن و یا ارائه محتوای مستهجن و مبتذل به کودکان و نوجوانان (موضوع بند ۶ ماده ۱۰ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان)

این جلسه با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاداسلامی، نماینده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده رئیس سازمان صدا و سیما و نماینده فرمانده نیروی انتظامی و دو تن از نمایندگان مجلس که عضو کارگروه هستند برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه جرم شناسی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند