Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه‌شنبه، 12اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400 در اخطار قانون اساسی، گفت: براساس اصل 67 قانون اساسی سوگندی در ابتدای ورود به مجلس خورده ایم، در این سوگند آمده است که من در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعادل سوگند یاد می کنم که با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می دهم تا پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاورد انقلاب اسلامی ملت ایران باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین گفته ایم از قانون اساسی دفاع کنم و در گفت ها و نوشته ها و اظهارنظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آن ها را مدنظر داشته باشم.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درروزهایی که بحث بودجه مطرح است برخی دوستان برای اینکه نمایندگان را تهییج کنند برای منطقه خود یا برای پیشنهاد خود رأی بگیرند متاسفانه قسم نامه را زیر پا می گذارند، ما تکلیف نداریم برای گرفتن رأی چیزی را بر زبان بیاوریم که صدها دستاورد جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد. ما مجلس امید نام گرفته ایم آیا واقعا کسانی که از رسانه ملی صدای ما را می شنوند از ما امید دریافت می کنند یا به آن ها یاس و ناامیدی تزریق می کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: برفرض دفاعی می کنیم و پیشنهاد ما رأی نمی آورد تکلیف قانونی و شرعی دیگری جز این نداریم اما در همین چند جلسه کشاورزی کشور را با خاک یکسان کردیم، صنعت و معدن، نفت، پتروشیمی و بعضی از استان ها را با واژه هایی مطرح کردیم که به عنوان فردی که اقتصاد پهلوی را مطالعه کرده ام و اقتصاد ایران را مشاهده می کنم با توجه به شرایط تحریمی با مشکلاتی مواجه است باید در بیان صحبت ها مسائل را رعایت کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با وجود اینکه نام شهید سلیمانی را می بریم باید مراقبت کنیم در بحث های خودمان خدایی نکرده دستاوردهای جمهوری اسلامی زیر سوال نرود، واقعیت قضیه این است که در هر حوزه ای نگاه کنیم با توجه به واقعیت های موجود دنیا و کشور بعضی آسیب ها طولانی مدت است از این رو خواهش می کنم برای گرفتن رأی هیچ وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی نداریم که دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببریم و فردای قیامت جوابگوی شهدا و امام و بقیه مردم باشیم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: دوستان در نطق ها، دفاع و مخالفت ها باید مراقبت کنیم دچار ظلم نشویم، بزرگ ترین ظلم به نظام مقدس که بر پایه خون شهدا دستاوردهای بسیاری داشته، زیر سوال بردن دستاوردها است، انتظار می رود دوستان مراعات بیشتری داشته باشند.

پربیننده ترین افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟ رای بالای نمایندگان به طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰اجرایی می‌شود مبادله رمز ارزها در کشور ممنوع است تکلیف جدید مجلس به آموزش و پرورش شرایط فروش اقساطی خودرو به جانبازان مشخص شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی برجام زیر سوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!