Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به پیشرفت چشمگیر کشور در دوران انقلاب گفت: دوران دفاع مقدس "ما می توانیم" را در کشور ایران به منصه ظهور رساند و تبدیل به باور کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "سردار بهمن کارگر" عصر امروز سه شنبه در مراسم افتتاحیه فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در بجنورد اظهارکرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در برابر حمله رژیم عراق به دفاع برخاست و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات کشور در دوران دفاع مقدس افزود: در آن سال ها، ایران وارد کننده سیم خاردار بود اما اکنون توان ما به حدی است که دشمن تلاش خود را بکار گرفته تا جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

 


 
وی تاکید کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توان خود در بسیاری از حوزه ها به رشد و پیشرفت دست یافته و تمامی این پیشرفت ها به برکت دفاع مقدس و ارزش های آن است.

 


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ارزش های دفاع مقدس به ما درس ما می توانیم آموخت.

 

 

گفتنی است؛ فاز اول این باغ موزه ۹۰۰ مترمربع زیربنا دارد و در زمین ۱۲ هکتاری اجرا شده و قرار است پنج ساختمان در ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع بنا در باغ موزه ساخته شود.

 

 

در فاز اول برای اجرای یک ساختمان دو طبقه و محوطه سازی ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در جوار بوستان دوبرار شهر بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کارگر باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود