Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت تفاهم‌نامه‌های تأمین 77هزار 763 تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و مرکزی با مشارکت وزارت آموزش‌وپرورش از طریق طرح هدایت و استانداری‌ها از طریق منابع داخل استانی به امضا رسید.

سید جواد حسینی، معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت در نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی با بیان اینکه با وجود تمامی روش‌های آموزشی، شیوه اصلی، عادلانه و باکیفیت در شرایط کرونا آموزش‌های مجازی و شبکه شاد است، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان از هیچ‌گونه ابزار هوشمند برای بهره‌گیری از آموزش برخوردار نیستند و طرح هدایت با هدف تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی برای این دسته از دانش‌آموزان در آموزش‌ و پرورش اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌ و پرورش خراسان جنوبی وی تصریح کرد: در این طرح قرار است تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی، عمومی و مردمی، بنیادهای حمایتی و خیریه‌ای بسیج شوند تا این تجهیزات برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شود.

معاون وزیر با بیان اینکه از یک میلیون و دویست هزار دانش‌آموز استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و مرکزی بیش از 92 هزار نفر فاقد ابزار هوشمند آموزشی هستند اظهار کرد: تاکنون تنها برای 14 هزار و 183 دانش‌آموز نیازمند این سه استان تجهیزات هوشمند ارتباطی با مشارکت دستگاه‌ها و خیرین تهیه شده است و هنوز 77 هزار و 763 دانش‌آموز معادل 85 درصد از دانش‌آموزان نیازمند این استان‌ها فاقد هرگونه تجهیزات هوشمند هستند.

وی افزود: امید است با مشارکت همه خیرین، دستگاه‌های اجرایی و نهادها به‌زودی تجهیزات هوشمند آموزشی دانش‌آموزان نیازمند تأمین شود.

گفتنی است؛ بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده  که به امضای معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت و استاندار این سه استان رسیده است، اعتبار نیمی از 57 هزار و 734 تبلت موردنیاز دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی، نیمی از 18 هزار و 29 تبلت موردنیاز دانش‌آموزان استان خراسان جنوبی و نیمی از 2 هزار تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان استان مرکزی از طریق طرح هدایت و با مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی تأمین خواهد شد و نیم دیگر اعتبار موردنیاز از طریق استانداری‌ها و منابع داخل استانی تأمین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانش آموزان شبکه شاد دانش آموزان نیازمند تجهیزات هوشمند خراسان جنوبی دانش آموزان طرح هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود