Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:35:51 GMT

عواقب مرگبار هیپنوتیزم سوژه یک فیلم ترسناک شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۰۱۹۹

عواقب مرگبار هیپنوتیزم سوژه یک فیلم ترسناک شد

کیت سیگل، جیسون اومارا و دولی هیل در فیلم ترسناک «هیپنوتیزم» به کارگردانی مت آنجل و سوزان کوت بازی می‌کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کیت سیگل، جیسون اومارا و دولی هیل قرار است تا در فیلم وحشتناک «هیپنوتیزم» محصول نتفلیکس بازی کنند.

داستان این سریال درباره زن جوانی است که به دنبال بهبود سلامت روان خود است و برای این کار از یک هیپنوتیزور مشهور کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او بعد از یک دوره از جلسات، متوجه عواقب مرگبار و غیرمنتظره این فرایند می‌شود.

مت آنجل و سوزان کوت، که قبل‌تر برای فیلم ترسناک «خانه‌ای برای فروش» در نتفلیکس همکاری کرده بودند، این فیلم را کارگردانی می‌کنند. ریچارد داویدیو نویسنده فیلم‌های «تماس» و «کلاه‌بردار»، با همکاری کوت و آنجل این فیلمنامه را نگارش می‌کند.

هنوز زمان پخش این فیلم از بسترهای ویدیویی-اینترنتی معلوم نیست. 

این فیلم محصول نتفلیکس ربطی به فیلم دیگری با این عنوان، با بازی بن افلک و کارگردانی رابرت رودریگز ندارد. آن فیلم یک اثر سینمایی اکشن و تریلر است که توسط شرکت‌های سینمایی سالستیس استودیو و استودیو هشت ساخته می‌شود.

کیت سیگل به تازگی در دو سریال ترسناک «تسخیرشدگی عمارت بلای» و «تسخیرشدگی خانه هیل»، محصول نتفلیکس بازی کرده است. اومارا نیز کار خود را با سریال «ساکن برج بلند» محصول آمازون و «همسر خوب» محصول سی‌بی‌اس آغاز کرد. بهترین کارهای دولی هیل نیز شامل سریال «غیب‌گو» و «بال غربی» است.

مایکل لوئیسی تهیه‌کننده فیلم‌های «مبارزه با خانواده‌ام» و «تماس» این فیلم را تهیه‌ و تولید می‌کند.

چهارمین جایزه پژوهش سینمایی با استقبال پژوهشگران خارجی مواجه شدنگاهی به فیلم «دادگاه هفت شیکاگویی»| آمریکایی‌ترین فیلم انتقادی هالیوود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم سینما فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)