Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@09:11:05 GMT

صعود الدحیل در حضور علی کریمی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۰۲۴۰

صعود الدحیل در حضور علی کریمی

الدحیل با بهره‌مندی از هافبک ایرانی خود مقابل الشمال به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر، تیم الدحیل که علی کریمی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۲۰ امشب در استادیوم سحیم بن حمد با الشمال دسته دومی دیدار کرد.

در شرایطی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، پاس در عمق المعز علی  به اولونگا و نفوذ این مهاجم کنیایی به محوطه جریمه الشمال و ضربه چیپ او گل اول را برای الدحیل به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله الاحرق که به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، در دقیقه ۸۴ با شوت از راه دور دومین گل الدحیل را به ثمر رساند و در نهایت یاران علی کریمی به پیروزی ۲ بر صفر مقابل الشمال دست پیدا کردند و به‌عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر شدند.

علی کریمی، هافبک ایرانی الدحیل همانند دیدار اخیرشان مقابل السد، در بازی امشب نیز حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل الشمال داشت.

علی کریمی الدحیل قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی الدحیل قطر علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم