Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:58:48 GMT

تامین مسکن محرومین از رسالت‌های بنیاد مسکن است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۰۲۸۰

تامین مسکن محرومین از رسالت‌های بنیاد مسکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری عصر امروز در دیدار اعضای هیات امنای خیرین مسکن‌ساز کردستان با نماینده ولی فقیه استان، درباره اعضای خیرین مسکن ساز استان اظهار کرد: این اعضا متشکل از نماینده ولی فقیه، استاندار، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این عضویت قائم به جایگاه و پست مربوطه  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس ماده ۹ آیین نامه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در استان‌ها پیش بینی شده که در استان کردستان، این انجمن از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است.

قادری خاطر نشان کرد: متاسفانه انجمن خیرین در استان کردستان عملکرد راضی کننده‌ای نداشته است و انتظار داریم با افزایش سهمیه و تلاش بیشتر به حد نصاب کشپجوری برسیم.

وی اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان آمادگی دارد تا هرچه سهمیه احداث مسکن در روستاها ‌جود داشته باشد را با تمام توان به سرانجام برساند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان کردستان نیز در این جلسه گفت: این انجمن در ۳۱ مرکز استان و ۱۲۰ شهرستان شعبه داشته و حدود ۱۰ هزار واحد مسکن در دست اقدام دارد.

مجید شاویسی اعلام کرد: در استان کردستان نیز تاکنون ۳۶ واحد برای خانواده‌های دارای دوعضو معلول ساخته شده و ۲۸۰ واحد نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه پنج جانبه‌ای بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان ملی مسکن، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن ساز منعقد شده است، افزود: بر اساس آن با تسهیلات جدید یک میلیارد و  400 میلیون ریالی امیدواریم پروژه‌های خوبی را به انجام برسانیم.

معاون عمرانی استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: خانواده‌های دارای عضو معلول در روستاها می‌توانند با مراجعه به دهیار روستا به بنیاد مسکن معرفی شده و از امکان ساخت سرپناه برخوردار شوند.

شهرام ملکی ادامه داد: تاکنون ۳۲۱ خانواده دارای عضو معلول شناسایی شده‌اند که از این تعد اد ۱۴۰ خانواده روستایی و بقیه در شهر هستند.
انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن کردستان خیرین مسکن ساز استان کردستان انجمن خیرین بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها