Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم :  الله وردی دهقانی با بیان اینکه طی هفته گذشته همراه با جمعی از نمایندگان مجلس از منطقه آزاد قشم بازدید داشتیم گفت: این منطقه پتانسیل بسیار خوبی دارد و چنانچه بتوانیم برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم می توانیم فقط از طریق این جزیره واردات و صادرات را داشته باشیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جزیره قشم فرصت‌های بسیار خوبی در زمینه استفاده از انرژی‌های نو، تبدیل انرژی‌های فسیلی به انرژی الکتریکی دارد که میتوان با جذب سرمایه گذاری های خارجی از این فرصت‌ها استفاده بهینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به مساحت قشم، فرصت‌های بسیار خوبی برای تولید محصولات نفتی و حتی توسعه فضای گردشگری در این جزیره موجود است.
براساس این گزارش، معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، هفته نخست اسفندماه با حضور در قشم از بخشی از پتانسیل های صنعتی، نفت و انرژی، گردشگری و عملیات های زیرساختی و عمرانی صورت گرفته در سطح جزیره بازدید کردند.

46

کد خبر 1491837

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر گفت: با هدف توسعه مناسبات دو کشور در حوزه برق و انرژی نشستی در شرکت توانیر برگزار و طی آن دو طرف در خصوص توسعه ظرفیت‌های مشترک، روند تسهیل تأمین منابع مالی احداث طرح خط سوم ارتباطی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

اقلیمی با بیان اینکه با احداث و بهره برداری از خط مذکور ظرفیت ارتباط الکتریکی بین دو کشور همسایه به حدود سه برابر افزایش می‌یابد، خاطرنشان ساخت: در این زمینه مطابق مناقصه برگزار شده از سوی طرف ترکمنی، پیمانکار ایرانی انتخاب و مقرر شده تا احداث بخش ترکمنستان خط انتقال سرخس (ایران) - ماری (ترکمنستان) به طول ١٥٥ کیلومتر تا دو سال آینده احداث و تکمیل شود.

وی یادآور شد: بخش ایرانی این خط انتقال پیش از این احداث و تکمیل شده است.
مدیر کل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر در همین زمینه اضافه کرد: با احداث و تکمیل خط مذکور، ترانزیت برق ترکمنستان به کشورهای ثالث از طریق شبکه سراسری برق ایران نیز در دستور کار دو طرف قرار خواهد گرفت.

به گفته اقلیمی، همچنین در جهت راهبرد توسعه و تقویت همکاری با کشورهای همسایه در زمینه صدور کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی مهندسی بین دو طرف مذاکراتی انجام و توافق شد از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در این بخش استفاده شود. در این نشست همچنین تطبیق حساب‌های مالی میان دو کشور انجام و نهایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی