Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@22:01:24 GMT

مراجعه ۲۲۰۰ بیمار مشکوک به بیمارستان‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۰۴۸۹

مراجعه ۲۲۰۰ بیمار مشکوک به بیمارستان‌های خوزستان

به گزارش تابناک به نقل از فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت مراجعه به بیمارستان‌ها در روز گذشته تقریبا حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر بود که ۳۰۷ نفر آن‌ها بستری شدند.

وی افزود: تست ۱۸۸ نفر از کسانی که بستری شدند بصورت قطعی مثبت اعلام شد مابقی نیز بیماران مشکوک و یا محتمل به ابتلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۶۲ مرکز بهداشتی منتخب در حال ارائه خدمات کرونایی هستند که حدود چهار هزار نفر نیز به این مراکز مراجعه نمودند.

وی ادامه داد: اگرچه با اعمال محدودیت‌ها از شیب نمودار آمار کاسته شده، اما در حال حاضر وضعیت استان افزایشی است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: شاخص RT در سه هفته گذشته ۱.۵۹ بود این شاخص بدین معنا بود که هر ۱۰۰ بیمار قریب به ۱۵۹ نفر را می‌توانست مبتلا نماید.

وی بیان کرد: حدود دو هفته پیش شاخص RT با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۱.۳۴ رسید، اما در هفته اخیر این عدد به ۱.۲۳ رسید.

ابول نژادیان عنوان کرد: تا زمانی که RT به کمتر از ۱۰۰ نرسد کماکان روند ابتلا در استان صعودی خواهد بود.

وی ادامه داد: از مردم بابت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و افزایش استفاده از ماسک تا ۸۲ درصد متشکر هستم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تردد در شهر‌ها کاهش یافته، اما هنوز برای شهر‌های قرمز این میزان تردد بالا است که از مردم خواهشمندیم همکاری خود را ادامه دهند و شرایط را تحمل کنند.

وی ادامه داد: تا حدودی از شرایط بازار و معیشت مردم و صاحبان اصناف مطلع هستیم، اما فعلا آنچه که در کنترل اپیدمی مهم است سلامت و جان مردم است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: وضعیت بیمارستان‌ها، کنترل بیماران ورودی و مدیریت تخت‌ها برای ما هم سخت است، اما اجازه نخواهیم داد کسی از هم استانی‌هایمان از خدمات درمانی و بیمارستانی بی بهره بماند.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان‌ها افزایش یافته، اما این ظرفیت‌ها محدود است و باید همکاری‌ها ادامه یابند تا به نقطه کاهش آمار برسیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی بیمار مشکوک به کرونا خوزستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم علی اکرمی ابول نژادیان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • بارش شدید باران در اهواز