Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:34:57 GMT

پیولی: به جای تماشای زلاتان، یووه- اسپزیا را می بینم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۰۴۹۶

پیولی: به جای تماشای زلاتان، یووه- اسپزیا را می بینم

استفانو پیولی سرمربی میلان معتقد است که این تیم بدون زلاتان ابراهیموویچ نیز می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از پیروزی امیدوارکننده در بازی حساس ابتدای هفته مقابل رم، فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم سری آ میزبان اودینزه خواهد بود؛ روسونری در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در رده دوم جدول قرار گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی فردای تیمش مقابل اودینزه گفت:" متاسفانه بدون حضور هواداران بازی در خانه یا خارج از آن تفاوت چندانی ندارد. پیروزی های خارج از خانه نسبت به فصل گذشته بیشتر اتفاق می‌افتد. در عین حال فردا یک بازی دشوار برای ما خواهد بود. اودینزه یک تیم سازمان یافته است که در بازی رفت ما را تحت فشار قرار داد. ما به یک عملکرد عالی مقابل آن ها احتیاج خواهیم داشت."

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: " زلاتان قهرمان ماست اما همانطور که روز یکشنبه نشان دادیم بحث رهبری باید در عملکرد ما نمایان شود. اگر اینگونه بازی کنیم حتی بدون زلاتان ابراهیموویچ و هاکان چالهان‌اوغلو نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنان زیادی در اختیار داریم که می توانند سرنوشت ساز عمل کنند. من ترجیح میدهم به جای تماشای زلاتان در سانرمو (جشنواره موسیقی) بازی یوونتوس-اسپزیا را تماشا کنم."

 

 

 

 

شانس میلان برای قهرمانی: " ما فقط باید روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم و تا حد توان در مسابقات به پیروزی برسیم و به طور کلی فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. ما از مسابقه رم راضی هستیم.  این لحظه سرنوشت ساز فصل است. ما همچنان تمرکز خود را حفظ می کنیم و سعی می کنیم بیشترین بهره را از آن ببریم. سپس خواهیم دید که در چه موقعیتی قرار خواهیم گرفت."

استفانو پیولی (سرمربی) زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی زلاتان ابراهیموویچ آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم شرایط حساس و مهمی داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، بازیکنان این تیم تمرکز کافی را در جریان بازی نداشتند و پیروزی آلومینیوم یک شگفتی در جام حذفی این فصل بود. مجتبی حسینی با اینکه تیمش دو بار عقب افتاد اما به خوبی توانست بازیکنان خود را به بازی برگرداند.

تعویض‌های اوسمار عملکرد خوبی نداشتند

او ادامه داد: «اوسمار» فکر کرد که تیمش پیروز میدان است و تعویض‌هایی که انجام داد گواه این موضوع بود. به نظرم در کنار اوسمار باید یک مربی ایرانی با دانش کافی نسبت به حریفان حضور داشته باشد تا در چنین مواقعی، نکات مهم را به او یادآوری کند. بلایی که سر پرسپولیس در بازی با آلومینیوم افتاد ممکن است در رقابت‌های لیگ برتر نیز گریبان گیر این تیم شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اوسمار خیلی زود بازیکنان باتجربه را از زمین خارج کرد و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اتفاقات این بازی می‌تواند درس بزرگی برای اوسمار باشد و از الان به بعد باید به دیدار با سپاهان فکر کند.

نباید عملکرد اوسمار را با دیدار با سپاهان سنجید

شافعی در رابطه با دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قطعاً سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پُر مهره در لیگ برتر است و همچنان شانس قهرمانی را در این فصل دارد. در برخی از خبرها خواندم که ماندن اوسمار در پرسپولیس به این بازی بستگی دارد، من جای مدیریت باشگاه بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم که بخواهم با یک بازی عملکرد سرمربی تیم خودم را زیر سوال ببرم. به عنوان مثال تیم بارسلونا در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و ال‌کلاسیکو را هم واگذار کرد اما مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی صحیح تصمیم به تمدید قرارداد با ژاوی گرفتند.

او تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که زیر نظر اوسمار بوده از لحاظ تاکتیکی به ثبات رسیده است و بازیکنان خیلی زیبا بازی می‌کنند. همچنان بازیکنان جوان پرسپولیس هم می‌توانند در کنار سایر نفرات به کار گرفته شوند تا در فصل آینده تیم بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. امیدوارم پرسپولیس ۶ بازی باقی مانده خود را پیروز شود تا بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

کد خبر 6089481

دیگر خبرها

  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)