Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رییس مرکز حمایت از صادرات استان ولگاگراد روسیه از آمادگی روسیه برای افزایش تبادلات خبر داد و گفت: افزایش تبادلات تجاری ایران و روسیه در گرو فعال‌تر شدن بخش خصوصی این ۲ کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آفاناسووا امروز در نوزدهمین اجلاس شورای بین‌المللی همکاری‌های تجاری اتاق‌های بازرگانی کشورهای منطقه دریای خزر اظهار داشت: سازمان حمایت از صادرات ولگاگراد حمایت تجاری از سرمایه‌گذاران خارجی را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز حمایت از صادرات استان ولگاگراد روسیه گفت: امروز با توجه به بسته بودن ارتباطات حفظ مراودات خارجی و ارتباط با سایر کشورها بسیار مهم است و امیدوارم که این اجلاس به توسعه روابط بین کشورهای حاشیه دریای خزر کمک کند.

آفاناسووا بیان کرد: این ارتباط آغاز راهی است که می‌تواند مذاکرات بخش خوص در سطوح بالاتر را افزایش دهد؛ مسکو برنامه‌ای در این راستا در سال 2021 مطرح کرده که بسیار مهم بوده و تاثیرگذار است.

برخورد شدید قضایی در انتظار فروشندگان خارج از شبکه مرغ در گیلان استتوزیع مرغ منجمد و میوه‌ از 15 اسفند در گیلان آغاز می‌شودکاهش التهاب بازار مرغ در گیلان /توزیع روزانه 320 تن مرغ وی افزود: ما از تبادلات تجاری در حوزه دریای خزر حمایت می‌کنیم و هیئت تجار استان ولگاگراد نیز برای این امر به کشورهای فرستاده می‌شوند؛ پیشنهاد ما این است که ارتباطات بین بخش خصوصی ایران و روسیه فعال‌تر شود. 

رییس مرکز حمایت از صادرات استان ولگاگراد روسیه با بیان اینکه تجارت‌های بین‌المللی نیز در ولگاگراد برگزار می‌شود گفت: ما بستری برای تجارت‌های بین‌المللی و تفاهم نامه‌های بین المللی در ولگلاگراد فراهم کردیم و از هیئت‌های تجاری نیز دعوت به عمل آورده می‌شود.

 آفاناسووا با بیان اینکه افزایش  همکاری‌های مشترک موجب افزایش ارتباطات تجاری ایران و روسیه می‌شود گفت: تفاهم نامه‌های بین‌المللی در این محیط به سود طرفین است و تا ماه اکتبر نیز برنامه‌های دیگری برای توسعه تبادلات تجاری ارائه می‌شود.

رئیس انجمن غلات ایران نیز در این نشست تصریح کرد: مصرف سالانه ایران 35 تا 40 میلیون تن غلات در اقلام مختلف ذرت، جو، گندم و دانه روغنی است که 20 میلیون از آن در کشور تولید شده و مابقی آن از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

کاوه زرگران ابراز داشت: نکته قابل توجه بالابردن تاسیسات بندری و دریایی است تا بتوانیم تبادلات تجاری با کشورها حوزه دریای خزر را افزلایش دهیم؛ در بنادر ایران  زیرساخت‌ها در حال رشد بوده و ایجاد آن‌ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

 وی بیان کرد: انجمن غلات ایران آمادگی این را دارد که پروژه‌های مشترک را به سرمایه گذاران به ویژه سرماریه‌گذاران کشور قزاقستان معرفی کند و می‌توانیم شرکت‌های ایرانی را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران کشور قزاقستان به آن‌ها معرفی کنیم.

انتهای پیام/614/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمایت از صادرات استان ولگاگراد بین المللی تبادلات تجاری ایران و روسیه دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی، در توضیح جزئیات خبر واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی گفت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره‌مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

وی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه‌ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت‌مندی مشتریان مؤثر باشد.

میرزایی قمی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیازسنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره‌وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخش خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: بر اساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام شود که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام کنند.

کد خبر 6091830

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه