Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «یدالله شکری» روز سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری میرآباد با حضور استاندار کرمانشاه، خواستار ایجاد واحدهای پایین دستی پتروشیمی در این شهرستان مرزی شد و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه می تواند زمینه توسعه و اشتغال را در این شهرستان فراهم کند و ثلاث باباجانی را از محدودیت خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه ۱۹ طرح و پروژه نیمه تمام در شهرستان داریم، گفت: ساختمان بیمارستان شهر تازه آباد یکی از مهمترین و با اولویت ترین پروژه هاست که انتظار داریم روند ساخت آن از سر گرفته شود.

وی همچنین انتقال آب کشاورزی به دشت حُر، تسریع در اجرای تونل سیاه طاهر و اجرای راه های روستایی را از دیگر خواسته های شهرستان دانست و اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی در مسیر توسعه و آبادانی نیازمند عنایت ویژه دولت است.

سرمایه گذاری ۳۳۵ میلیارد تومانی دولت در ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه سخنانش با قدردانی از توجه ویژه دولت به این شهرستان، گفت: در سه سال اخیر،  ۸۵۷ پروژه با ۳۳۵ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان در این شهرستان اجرایی شده است.

شکری با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان هزینه شده است، افزود: از این میزان ۲۴۳ میلیارد تومان برای واحدهای اداری و ۸۵۷ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی همچنین توضیح داد که در دهه فجر امسال نیز ۴۵ پروژه با ۷۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او یادآوری کرد که با همه این خدمات دولت، شهرستان ثلاث باباجانی نیازمند عنایت بیشتر مسوولان در راستای توسعه و آبادانی است.

ثلاث باباجانی با حدود ۳۸ هزار نفر جمعیت در حدود ۱۲۵ کیلومتر شهر کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی ضمن افتتاح شهرداری میرآباد از برخی پروژه های اقتصادی و عمرانی بازدید و با تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار کرد.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید جهش تولید ثلاث باباجانی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید جهش تولید ثلاث باباجانی دولت تدبیر و امید جهش تولید ثلاث باباجانی اشتغال زایی اخبار کنکور شهرستان ثلاث باباجانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک