Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبادالله کنجوریان روز سه شنبه در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، بر برگزاری انتخاباتی سالم با محوریت صیانت از آرای مردم در این شهرستان تاکید کرد.
وی در ادامه این جلسه ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات به تشریح تمهیدات پیش بینی شده به منظور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنجوریان اظهار داشت: مهمترین اولویت ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات ۱۴۰۰ قانون گرایی و صیانت از آرای مردم است.

به گفته وی، کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات فرمانداری روند اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را با همکاری هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار خواهند کرد و در این راستا مسوولین این کمیته ها مشخص و ضمن توجیه کامل، احکام مربوطه به آنان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: فرآیند برگزاری انتخابات براساس دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور و سامانه جامع انتخابات خواهد بود و مسوولین کمیته های ستاد انتخابات فرمانداری براساس مر قانون و بدور از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاصی عمل خواهند خواهند کرد.

کنجوریان همچنین افزود: با توجه به ویروس کرونا برگزاری انتخابات در این شهرستان براساس پیوست های بهداشتی بسیار جدی خواهد بود و در انتخاب شعب اخذ رای این موضوع مهم لحاظ و اجرا می شود.

وی افزود: اعتماد آفرینی زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم خواهد ساخت و در این راستا اسامی ۶۰ نفر از معتمدین و افراد بی طرف به منظور تشکیل هیات اجرایی به استانداری معرفی شده اند.

کنجوریان خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰۴ شعبه اخذ رای شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش بر نقش محوری رسانه ها در امیدآفرینی و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: القای یاس و ناامیدی در بین مردم از راهبردهای دشمنان نظام است و در این راستا رسانه ها می توانند عامل شکست و ناکامی اهداف شوم دشمنان شوند.
شهرستان هرسین با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ هرسین مشارکت انتخاباتی کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ هرسین مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ هرسین مشارکت انتخاباتی کرمانشاه اخبار کنکور برگزاری انتخابات ستاد انتخابات دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای ترافیک در سال جاری به بررسی مصوبات جلسات پیشین پرداخت و اظهار کرد: این مصوبات با توجه به اینکه در ایمن سازی راه‌ها و معابر، کاهش تعداد تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر هستند لازم الاجرا است.

وی خطاب به مسئولین ذیربط در هرسین، افزود: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

فرماندار هرسین تاکید کرد: ایمن سازی مسیرهای تخریب شده در اثر بارندگی‌های اخیر، رنگ آمیزی جداول، نوسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، ترمیم سرعت کاه‌های تخریب شده به‌ویژه در مسیرهای بزرگراهی محور بیستون باید در اسرع وقت انجام شود.

ایتوندی ادامه داد: همچنین جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهرستان هرسین با محوریت اقدامات پلیس در دستور کار قرار بگیرد.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راه شد و گفت: شناسایی و اتخاذ پیش بینی‌های لازم در راستای ساماندهی مسیرهای حادثه خیز و نقاط دارای روشنایی کم به منظور اجرا مورد تصویب قرار گرفته است.

ایتوندی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی، همه خودروهای سنگین اعم از لودر، بولدوزر و سایر خودروهایی از این دسته که در پمپ بنزین ابتدای شهر پارک می‌شوند بعلت خطر آفرین بودن می‌بایست توسط مراجع قانونی جمع آوری شوند.

گفتنی است، در این جلسه نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها اصلی شهر هرسین و ورودی شهر، آخرین وضعیت ترافیکی شهر بیستون و درخواست‌های ارسالی شهروندان دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6093576

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند