Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:55:09 GMT

حادثه تروریستی بم پشت سراوان یک مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۱۲۶۲

حادثه تروریستی بم پشت سراوان یک مجروح بر جای گذاشت

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از اقدام ناجوانمردانه گروهک های تروریستی در حمله به نیروهای مهندسی سپاه حین خدمت رسانی به محرومین منطقه در منطقه سراوان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه از اقدام ناجوانمردانه گروهک های تروریستی به کارکنان مهندسی سپاه در منطقه سراوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظهر امروز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۲ عناصر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی طی یک اقدام ناجوانمردانه به نیروهای مهندسی سپاه که در منطقه بم پشت شهرستان سراوان در حین انجام ماموریت های محرومیت زدایی و احداث جاده‌های روستایی بودند، حمله کردند و طی این اقدام تروریستی یک نفر از مهندسین جهادی سپاه مجروح شد و سرنوشت  یک نفر دیگر در حال بررسی است.

قاطعانه به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان پلید و جنایتکار آنان اعلام می کنیم، این گونه حرکات کور و تلاش‌های مذبوحانه، هیچگونه خللی در عزم و اراده سپاه برای خدمت به مردم و نقش آفرینی های پاسداران انقلاب در کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی در استان سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور وارد نخواهد ساخت.
 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: گروهک های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران این نهاد امنیتی در محل حادثه حضور دارند و یک نفر را دستگیر کرده‌اند.

این نهاد امنیتی اطلاعات بیشتری درباره هویت فرد دستگیر شده و انگیزه او ارائه نکرده است.

بر اساس گزارش‌ها این حادثه در ایستگاه مترو هینالت رخ داده و پلیس علاوه بر ایستگاه، خیابان‌های اطراف را مسدود کرده است.

وز استرتینگ نماینده منطقه شمال ایلفورد در پیامی، ماهیت این حادثه را بحرانی توصیف کرد و گفت: پلیس، نیروهای امدادی، آمبولانس و آتش‌نشانی در محل حضور دارند.

نشریه دیلی‌میل در گزارشی، جزئیات بیشتری را از این حادثه ارائه کرد و نوشت که یک مهاجم ۳۶ با ضربات چاقو دو مامور پلیس و دو شهروند را زخمی کرده است. بر اساس این گزارش، فرد مهاجم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

در همین حال شاهدان عینی از شنیده‌شدن صدای جیغ و فریاد خبر داده و گفته‌اند که فرد مهاجم قمه به دست داشته است. یکی از شاهدان گفت فردی را مشاهده کرده که در خون غلت می‌زند.

«اد ادلکان» معاون پلیس لندن گفت: «می‌دانم این حادثه جامعه را شوکه و نگران کرده است و مردم مایل هستند اطلاعات بیشتری کسب کنند.» وی با این حال از مردم خواست که گمانه‌زنی نکنند و پلیس جزئیات را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

بر اساس بیانیه پلیس، این نهاد امنیتی دنبال دستگیری فرد دیگری نیست و این حادثه را تروریستی تلقی نمی‌کند.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که بر اساس آمارها، جرم و جنایت در انگلیس طی ۴ سال گذشته شتاب تندی به خود گرفته و شاخص‌ها در حال نزدیک شدن به آمار پیش از همه‌گیری کروناست.  نشریه تایمز چاپ لندن پیش از شیوع کرونا گزارش داد که آمار جرائم در لندن برای اولین بار از نیویورک آمریکا پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک