Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی سه‌شنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شیراز، محمدرضا امیری، با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه (بیستم اسفندماه ۹۹) آغاز می‌شود، گفت: داوطلبان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه (بیست و ششم اسفند) به مدت هفت روز، برای نام نویسی فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، با اشاره به چهار روش پیش‌بینی شده برای ثبت نام اولیه، اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن )تلفن همراه بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام به ثبت نام کرده و پس از دریافت کُد رهگیری، برای تکمیل فرآیند ثبت نام به فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.

امیری افزود: داوطلبان همچنین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام اولیه را انجام دهند و با در دست داشتن کُد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شهرستان شیراز تکمیل کنند.

به گفته وی، یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی داوطلبان برای نام نویسی، مراجعه حضوری آنان از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعدازظهر به فرمانداری شهرستان شیراز و انجام همه فرآیندهای ثبت نام در این مکان است.  

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، ابراز امیدواری کرد که با مراجعه تدریجی داوطلبان در مدت هفت روز مهلت تعیین شده برای ثبت نام، شاهد عدم ازدحام جمعیت و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت مراجعان و ثبت نام کنندگان باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات کشور شیراز فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات کشور شیراز انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات کشور شیراز فارس اخبار کنکور ستاد انتخابات شهرستان شیراز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حمیدرضا جلایر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، ۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری افزون بر هزار و پانصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰ سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت دولت را از جمله مزیت‌های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید ۲۰ ساله داشته و با شستشوی حداقل ماهی یکبار می‌توان بازدهی آنان را افزایش داد.
جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس هم اظهار داشت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای همه تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشید‌ی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس