Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@07:37:36 GMT

پرداخت سود سهام عدالت توسط سمات

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۱۴۸۱

پرداخت سود سهام عدالت توسط سمات

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، دهقان دهنوی با اشاره به اینکه قرار بود در ماه جاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برگزار شود، گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند  احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره این شرکت ها در مراجع ذیصلاح، مقرر شد تا با تصمیم شورای عالی بورس، برگزاری این انتخابات به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای عالی بورس ادامه داد: بر همین اساس، مقرر شد کماکان امر مربوط به شرکت های سرمایه گذاری استانی و دیگر امور مرتبط تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ بر عهده سازمان خصوصی سازی باشد تا زمینه های لازم برای حضور حداکثری کاندیداها برای عضویت در هیات مدیره و سهامداران برای حضور در انتخابات فراهم گردد.
دکتر دهقان دهنوی موضوع دوم طرح شده در جلسه امشب شورای عالی بورس را نحوه پرداخت سود سهام عدالت عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به تعدد شرکت های حاضر در پرتفوی سهام عدالت، مقرر شد تا به منظور تسهیل فرایند، واریز سود سهام افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه انجام شود.  
سخنگوی شورای عالی بورس به برگزار نشدن انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی اشاره و تصریح کرد: بر همین اساس، امسال سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، به همان روش سهام داران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سمات واریز می شود.

پربیننده ترین انتخابات غیرقانونی ارزش سهام عدالت من (۱۱ اسفندماه) از وعده تا واقعیت؛ چه سرانجامی در انتظار سهامداران هپکو است؟/ هپکو در سال آینده تولیدی خواهد داشت؟ نمای پایانی بورس امروز/ حمایت‌ها هم منجی بازار نشد ارزش سهام عدالت من (۱۲ اسفندماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای عالی بورس شورای عالی بورس برجام شورای عالی بورس سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟