Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائدی گفت: نتایج حاصل از چک لیست‌های بازرسان مرکز بهداشت و اداره کل بازرسی استاندار حاکی از آن است که ۹۳ درصد دستگاه‌های عمومی، بانک‌ها و نهادها این استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

«شهاب قائدی» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: یکی از این چک لیست ها که مربوط به مرکز بهداشت است ۵۶ امتیاز دارد و چک لیست بازرسی استانداری ۴۴ امتیاز دارد که جمع این امتیازات به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری از انجام ۳۸۱ بازرسی مشترک از ادارات و نهادهای استان خبر داد و گفت: طی این بازدیدها ۵۹ تذکر به دستگاه ‌هایی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه بودند داده شد اما تاکنون مدیری به این علت به تخلفات اداری معرفی نشده است.

 

قائدی تصریح کرد: در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان کمتر بود اما به تدریج بر طبق نمودارهای موجود از ۶۹ درصد رعایت پروتکل‌ها به ۸۰ درصد و در روزهای اخیر به ۹۳ درصد افزایش یافته است.

 

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را از مهمترین مصادیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد و گفت: برگزاری جلسات به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس، استفاده مناسب از میز خدمت، دورکاری کارمندان و رعایت حال اقشار آسیب‌پذیر و ضدعفونی کردن محیط از دیگر این پروتکل‌ها به شمار می رود.

 

قائدی با اشاره به شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در استان، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شد تا با تصمیم ستاد کرونا در تاریخ ۱۰ اسفند برگزاری هرگونه همایش، جشنواره، نمایشگاه و جلسات شلوغ در ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مدت ۲ هفته ممنوع شود.

 

وی تصریح کرد: این تصمیم به تمامی مدیران عضو شورای اداری استان به شیوه‌های مختلف از جمله ارسال پیامک اطلاع ‌رسانی شده است و از همین رو هیچ نهادی حق برگزاری تجمعات را ندارد.

 

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین طبق تصمیم ستاد کرونا مدت زمان برگزاری جلسات درونی ادارات نباید بیشتر یک ساعت باشد، توزیع پذیرایی در جلسات ممنوع است و فاصله اجتماعی در حدود ۲ متر باشد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت و بازرسی ویروس کرونا مرکز بهداشت رعایت پروتکل های بهداشتی چهارمحال و بختیاری بازرسی استانداری رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور