Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:34:16 GMT

دستگیری متهمان دستبرد به باغ‌ویلاهای اطراف مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۱۵۹۷

دستگیری متهمان دستبرد به باغ‌ویلاهای اطراف مشهد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری دو متهم به سرقت از باغ‌ویلاهای اطراف مشهد خبر داد.

سرهنگ طبسی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت از باغ‌ویلاهای اطراف مشهد، تیم‌های تجسس کلانتری خلق‌آباد با تشدید اقدام‌های کنترلی دو متهم به ارتکاب سرقت را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: از این متهمان مقادیری وسایل کشف و سه مالباخته شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرماندهی انتظامی مشهد بیان کرد: از مالکان باغ‌ویلاها انتظار داریم به استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت‌ها توجه بیش‌تری داشته باشند.

زن جوان متهم به سرقت‌های خیابانی دستگیر شد

همچنین عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد
از دستگیری زن جوان متهم به سرقت‌های خیابانی خبر داد و گفت: درپی اعلام چند فقره سرقت از کیف دستی خانم‌ها در اتوبوس‌های شهری و همچنین اماکن پرتردد مانند ایستگاه‌های اتوبوس، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری بانوان در این ماموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس، زن جوانی را لحظاتی پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک خانم شناسایی و او را در حالی دستگیر کردند که قصد فرار داشت.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل همراه این متهم پنج دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد، خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات اولیه تا کنون ۵ شاکی پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست در اماکن پرتردد و داخل وسایل حمل‌ونقل عمومی مراقبت بیشتری از کیف دستی و وسیله‌های همراه خود داشته باشند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه