Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برکناری محمود فکری از سرمربیگری استقلال، شایعات زیادی درباره جانشین وی مطرح شده است. اما اسماعیل خلیل زاده این شایعات را تکذیب کرده است. رئیس هیات مدیره آبی پوشان مدعی شده است تمامی اخبار مربوط به مذاکره اعضای هیات مدیره با گزینه های مختلف کذب محض است و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال، در خصوص شایعات مربوط به انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحات مهمی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده گفت:

متاسفانه در فضای مجازی اخبار کذبی مبنی بر مذاکره بنده و دیگر اعضای هیات مدیره با برخی افراد جهت سرمربیگری استقلال مطرح شده که این اخبار را قویا تکذیب می‌کنم. بنده و اعضای هیات مدیره با هیچ فردی مذاکره نداشته‌ایم.

وی افزود:

جناب آقای احمد مددی مدیرعامل باشگاه مسئولیت مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری را دارند و گزینه نهایی ایشان در هیات مدیره مطرح می‌شود و در صورت موافقت اعضا، آن فرد سرمربی استقلال می‌شود.

خلیل زاده در شرایطی از تکذیب مذاکره با مربیان مختلف صحبت کرده که امروز مطالبی درباره رایزنی آبی پوشان با مربیانی مثل فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام در رسانه ها مطرح شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال احمد مددی امیر قلعه نویی جواد نکونام احمد مددی استقلال اسماعیل خلیل زاده امیر قلعه نویی جواد نکونام فرهاد مجیدی محمود فکری هیات مدیره استقلال هیات مدیره خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال