Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جوانان بانوان «پاس ناجا قم» در مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات بانوان کشور که به میزبانی سالن سجادی اصفهان برگزار می‌شود، در دیدار سوم خودش در این رقابت‌ها به مصاف نماینده گلستان رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه ۳۰ بر ۱۷ برابر این تیم پیروز شد.

نماینده قم در بازی چهارم این رقابت‌ها نیز، با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ برابر «آتریسای تهران» شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات بانوان کشور از دهم اسفند ماه به میزبانی سالن سجادی اصفهان آغاز شده است و تا ۱۵ اسفند ماه طبق پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

این مسابقات با شرکت ۱۸ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است که تیم «پاس ناجا قم» با تیم‌های «آتریسای تهران»، «سرخ رود مازندران»، «کیهان پایش ملایر» و «حرارت سازان گلستان» در گروه اول قرار داشت.

نماینده قم به عنوان تیم دوم این گروه بعد از تیم «آتریسای تهران» به مرحله بعد صعود کرد و فردا صبح به مصاف «کات شاهرود» می‌رود و در صورت پیروزی در جمع ۴ تیم برتر کشور قرار خواهد گرفت.

«طاهره جهانبخش» در رأس کادر فنی به عنوان سرمربی، «رقیه نادری» به عنوان مربی و «زهرا مندالو» به عنوان مدیر تیم، نماینده قم در این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.

کد خبر 5160490

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اخبار ورزشی قم هندبال هندبال بانوان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز مشهد زلزله لیگ برتر فوتبال ایران شهید مجلس شورای اسلامی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور