Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@13:57:28 GMT

دلیل اقدام عجیب پرسپولیس برای سرمربی استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۴۶۹

دلیل اقدام عجیب پرسپولیس برای سرمربی استقلالی

باشگاه پرسپولیس در حالی دو بازیکن جوان خود را به صورت قرضی به ماشین‌سازی داده است که برای این کار خود دلایلی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از سعید حسین‌پور، آریا برزگر دیگر بازیکن جوان پرسپولیس نیز دیروز (سه‌شنبه) در نقل و انتقالات نیم‌فصل به ماشین‌سازی تبریز پیوست تا دومین بازیکن جوان سرخ‌ها نیز به طور قرضی راهی تبریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رقم خورد که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی معتقدند به دلیل صحبت‌های محمدرضا زنوزی علیه پرسپولیس و همچنین مخالفت باشگاه ماشین‌سازی با حضور پیمان بابایی در این تیم، مدیران پرسپولیس نباید بازیکنان خود را به تیم‌های تبریزی بدهند اما این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که ظاهراً مدیران پرسپولیس برای انتقال بازیکنان خود به ماشین‌سازی دلایلی دارند.

پرسپولیسی‌ها که در ابتدای فصل نیز امیر روستایی را در شرایطی مشابه به صورت قرضی به پیکان فرستادند، تجربه خوبی از این کار دارند و به همین دلیل در شرایطی که حسین‌پور و برزگر فرصت بازی در پرسپولیس را نداشتند، به صورت قرضی این بازیکنان را به ماشین‌سازی فرستادند و شروطی در قرارداد آن‌ها گذاشتند تا این بازیکنان با تجربه بیشتر در سال‌های آینده به پرسپولیس بازگردند.

در همین راستا یکی از شروط اصلی در قرارداد برزگر و حسین‌پور این است که این بازیکنان باید حداقل در ۵۰ درصد مسابقات (هشت بازی) برای تیم خود به میدان بروند و قراردادشان نیز تنها تا پایان فصل خواهد بود. شروطی که تنها با موافقت باشگاه ماشین‌سازی روبه‌رو شده است و به همین دلیل حسین‌پور و برزگر راهی این تیم شدند.

مدیران پرسپو‌لیس معتقدند به این ترتیب ضمن حفظ سرمایه‌های باشگاه، می‌توانند این بازیکنان را در سال‌های آینده و با آمادگی بیشتر به تیم خود بازگردانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آریا برزگر پرسپولیس ماشین سازی آریا برزگر پرسپولیس سعید حسین پور لیگ برتر ماشین سازی ماشین سازی حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس